caassandra

Alla inlägg under november 2010

Av cassandra - 30 november 2010 22:29

  

Av cassandra - 30 november 2010 16:56

Hejsan,ska snart åka till dansen ,det är dansuppvisning idag :)

Efter det åker jag hem till Martina och så går vi till villa-matchen.

Martina ska sova här inatt :D<3

Hejjdå //Cassandra

Av cassandra - 29 november 2010 21:36

  


Hejsan,har precis badat.

Ska snart gå och lägga mig ,sitter och försöker göra en blogg header :)

Men nu ska jag lägga mig ,Hejdå // Cassandra

Av cassandra - 29 november 2010 16:45

Hejsan,Har varit dåligt med inlägg.

Ifredags var jag.martina och felicis på brandkårsdisco,sen i lördags hade felicia tjej-kväll som vi var på :D

Sen sov jag martina och erica över där <3

Och sen igår förmiddag åkte jag till stan med monica.

Det var tomte -parad .

Och nu kom jag  precis hem från Martina :)

Ska gå hem till mormor om en stund och baka jul-godis.

Hejså//Cassandra

P.s ,det kommer säkert lite bilder senare ;s<3

 

Av cassandra - 26 november 2010 14:30

Hejsan,Har precis kommit hem från skolan.

väntar på att felicia ska komma och så ska vi göra iårdning oss,och sen åka hem till Martina :).Och så är vi hos henne lite och sen drar vi till brandkårsdiscot <3

Efter brandkårsdiscot så åker jag hem till mormor och morfar  (ska sova där)

Sen imorgon ska jag hem till felicia för hon ska ha tjej-party :)

Ska bli as sköjj idag och imorgon :D

Men nu ska jag välja kläder ,hejdå // Cassandra

Av cassandra - 25 november 2010 15:31

Hejsa, ska snart åka och dansa ! :)

Igår-idag sov martina över här  ,vi hade as kul <3

Vi bakade pepparkakor och var ute. :D

Imorgon är det brandkårsdisco ,

ska gå med sötnosarna  Martina ,felicia och emelie <33 :)



hejdå//Cassandra


    

Av cassandra - 22 november 2010 19:28

Hejsam,sitter hemma hos Martina :)

Vi var ute förut och nu sitter vi vid datorn och är jätte sociala ;s

Ska snart dra hem och dusha !

Men nu ska jag vara lite social :D

Hejdå // Cassandra

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards