caassandra

Alla inlägg under november 2010

Av cassandra - 22 november 2010 15:41

Hejsan,sitter hemma hos Martina :)<3

Ska dra ut om en stund.

Hejdå :)<3

 

   

 

 

 

  

  

 

 

  

Av cassandra - 18 november 2010 18:55

                                





                              Cassandra  ♥  Martina

 

Du är den snällast  ihela världen , du är så snäll och omtänksam !

Det finns ingen annan i hela världen som är som dig .

Varje dag , minut ,och sekunder så tänker jag på dig .

Varje gång jag ser dig så känns det bra och man blir glad.

jag älskar dej otroligt mycket , det går inte att beskriva .

  

Best friends Forever !  ♥ ♥ ♥                                           
                                    



Av cassandra - 18 november 2010 15:10

&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">

Av cassandra - 18 november 2010 14:52

Hejsan,kom hem från skolan för en stund sen !

Ska käka och sen dra till dansen :)

Efter det ska jag hem och göra läxor -.-

Imorgon åker jag till pappa,innan det så ska jag va med Martina <33

 

Ska dra nu,hejdå // Cassandra :P

Av cassandra - 17 november 2010 22:43

     



      



     

Av cassandra - 12 november 2010 15:20

Hejsan,är med Martina! vi ska snart åka och spela bowling :)

Efter det så vet jag inte vad jag ska göra .

Men nu ska jag dra,skriver mer ikväll // Caassandra

 


Så jävla grymma , dom är bara 6-7 år gammal xD

Av cassandra - 11 november 2010 21:06

Hejsan, Har varit på stan idag och köpta presenter åt Martina :)

Sen åkte jag till dansen och efter åkte jag hem !

Sen duschade jag och pluggade -.-

Men jag är inte klar en med Eng-glosorna .

Så jag måste gå och göra det nu ,hjedå // Cassandra <33

Av cassandra - 9 november 2010 21:30

Hejsan, Sitter och chattar med martina,johannes och felix i skype !

Ska snart lägga mig . Har varit med Martina,felix och johannes idag :)

Vi kollade på film och sen åkte jag och dansa och då kom dom och kollade .

Var as tråkigt idag :S. Imorgon blir det bad i skolan ! -.-

Efter skolan så dra jag och martina till johannes och felix :)

 

Nu ska jag käka lite kvällsmat och snart lägga mig ,hejdå // caassandra

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards