caassandra

Alla inlägg under juli 2011

Av cassandra - 22 juli 2011 06:45

hej,ligger i sängen ,mamma väkte mig precis ,ska gå upp och göra iordning mig nu o käka frukost ,sen hämta martina,och sen mot VÄRMLAND ! :D

ska gå ner till sjön när vi kommer fram och bada o fiska krabbor :dd

hinner inte blogga mer nu,ska åka om 1 timme ungefär ;)

men ni får ha det  så bra,pusshej :*


    

  

Av cassandra - 21 juli 2011 22:42

  

hej,har precis duschat ! nu är det packat o klart :)

tror jag har med allt iaf ,:

3 tröjor

4 linnen

2 mjukis tröjor

2 shorts

1 par byxor

1 par mjukis byxor

3 trosor

3 bh:ar

Onepice

kortspel

yatzy (stvning) hah :D

smink

kamera

dator

gummistövlar -.-

badkläder

pengar

3 tidningar ( t.ex glitter,frida... )

och små saker.

aja,

är där till på söndag ,åker till pappa på söndag kväll !

och på måndag åker man till värmland igen,haha :D

fast då åker man med pappa+familj :s

men ska bo i stuga på sune vattenland :PPPP

går upp klockan halv 7 imorrn,ska hämta martina 8 :d

nu ska jag käka kvällsmat och sen lägga mig o blega på film ,kommer inte kunna blogga nu på 1-2 veckor, :s

men har med kameran,så det kommer komma massor med bilder,pusshej :*<3


 

Av cassandra - 21 juli 2011 16:31

    jag :)   martina :D   martinci ;:)   martina :)   louise :)

Av cassandra - 21 juli 2011 16:18

hej,sitter hemma hos mig med martina,lyssnar på musik :)

kom nyss,sov i husvagn inatt med lella,martina,alexandra o louise :d

skit kul ,imorgon åker vi till värmland ,martina hänger med :D

sen på söndag åker jag till pappa ! :)

sen på måndag igen blire värmland med pappa + familj,ska åka till sune vattenland :)

kommer inte kunna blogga på 1-2 veckor,tyvärr :(

men kommer ta massor med bilder som kommer när jag kommer hem :D

Av cassandra - 20 juli 2011 16:33

hej,sov hos martina inatt !

kom nyss hem till mig,har varit på stan,käkade lunch där och köpa 2 halsband,1 ring och 2 nyckelringar :)

nu försöker vi få tag på ebba o liam,ska kanske tälta :D

köpte dessa saker :

  halsband :D   ring !   halsband !   köpte den till mami ! <3   suddihummi .   nyckelring,


bilderna sen igår,


      jag o martina !   jag o martina :d   jag,   martinci , :D   kladdkakas   jag ,   mitt mongo ! <3   jag.

Av cassandra - 19 juli 2011 21:04

hej,sitter här med mongot martina och ska snart baka kladdkaks-smet ;)

sen dra hem till martina,ska nog sova där inatt tror jag :d

förut vid 3 cyklade jag,martina o liam till källby och träffade ebba ,linus o gustaf.

kom hem för 1 timme sen.

nu snckar jag skype med kompisar.

ska baka nu,pusshej :*<3

Av cassandra - 19 juli 2011 20:58

mitt onormala mongo  ,hhaha :D

så jävla söt !

Av cassandra - 18 juli 2011 13:49

                                         

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards