caassandra

Alla inlägg under februari 2011

Av cassandra - 28 februari 2011 21:37

hej sitter med min laptop i soffan med mamma ,sandra o gabi och käkar kladdkaka och kollar på skräckfilm :)

kom typ hem för en stund sen från fritidsgården ,men martina,albin,liam o willia ;dd

innan det var ag o martin apå idh ;)

men nu hinner/orkar inte jag skriva mer ,ska lägag mig snart är skit trött.

halv sover typ i soffan ,hahah :D


Av cassandra - 28 februari 2011 17:09

JAG ÄLSKAR DIG ! <3

Av cassandra - 28 februari 2011 17:02

Hitta lite gammla bilder på datan,lite skillnad på mig o neo när vi var så ;dd


       

fanh vad tjock jag var när jag var liten eller ? var typ 6 månader där ;s

hahahah ;DDD

 

Neo när han var typ 1 år ,va fanh dubbelt så stor som han och var 6 månader yngre på korten ,hahah ;)


 

och här var han nästan 2 år och inte större än mig ,heheh :P



lite korv var jag ,åt hela tiden ,eller det gör ajg ju nu med men ... ;S <3333



HAHAHAHAHHA :D

Av cassandra - 28 februari 2011 16:56

väntar på att kladdkakan ska bli klar,den är i ungnen nu :)
ikv blire filmkväll med mamma o sandra ,ska käka tacopaj o kladdkaka och kolla på en komendifilm o en skräckfilm ;) mår lite dåligt,vet inte varför bara gör det ,asså inte på det sjuka sättet eller så ,utan mår skit för något bara ;ss<3 men vet fanh inte vad det är . men det blir la bra när man får i sig en de`la berggren ;))
min och mammas kladdkaka :D ska snart gå ut till kaninerna lite och sen duscha :dd
imorrn blire dans (y) <3

men nu ska jag dra,pusshej ;*<3

Av cassandra - 28 februari 2011 14:55

hej,kom nyss hem från skolan :)

sitter och lyssnar på musik och hostar.

ska snart baka en kladdkaka .

och så vet jag inte om jag ska dra ut sen och träffa kompisar .

ikv blire att kolla på film med mamma,kristian o sandra och käka kladdkaka o tacopaj .mums ;)

fast jag tror att jag sak ta lite kort innan jag bakar,lägger upp dom senare ikv .

pusshej ;*<3

Av cassandra - 27 februari 2011 21:17

sitter och kollar på wallander :)

fryser sunder. min hud är skit len nu,tog precis av ansiktsmasken och har smörjt in mig.imorrn blire skola  -.-

men nu ska jag fortsätta att titta på wallander ,pusshej ;*<3

Av cassandra - 27 februari 2011 18:33

har precis fixat naglarna :)

ska snart hoppa in i en duscha ,sen ta en ansiktmask ,och sätta mig och kolla på en film och dricka varm oboy ,fryser sunder !

har varit på idh lite och så va jag på arenan och kolla på villa en stund,men typ ingen va där ,så jag drog hem. innan det var jag,monica,kristian o neo och käkade kinamat .Har sovit hos monica inatt.

Igår va jag på idh en stund med martina,jossan,emmy,lirri o vatan,sen drog martina o jossan hem ,och sen så va det jag,emmy ,vatan o lirri.

vi typ spelade fotboll :D

sen drog jag hem och fixa mig och sen åkte jag och jossan till anna o nattiz fest,hade skit sköjj :))

Blev inte så som det var planerat,skulle igentligen inte gå på den,men det blev lite ändrat. men nu ska jag hoppa in i duschen .

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards