caassandra

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av cassandra - 2 februari 2011 23:30

hej, har kollat på film precis,nu sitter jag och göttar mig med marabou chocklad och  vanilj-glass med chockladbitar i eller vad det  heter :)

kan inte sova ,har sovit hela dagen.

ska vara hemma imorgon också .

På fredag åker mamma,kristian och neo till sthl ,ska vara hemma hos mormor och morfar hela helgen ,på lördag ska jag va med moa :) <3

om det är nån som vill träffas så msa eller ring mig -0736175065

har jätte hög feber nu,men det kommer säkert gå över till helgen .

på fredag äre disco i tun ,ska inte gå på det .

palla,åka så långt och inga ska typ dit !

har precis fixat naglarna och haft ansiktsmask :D

Ska bara vila imorgon,så jag blir frisk till ihelgen :dd<33

ska igentligen dansa imorgon igen ,men jag får hoppa över det igen ;s

fanh,vill träna ! nu kan man bara ligga och sova typ,orkar ingenting när jag är sjuk . vill inte vara sjuk mera (eller vem vill det?)

vill gå till skolan imorgon och träffa alla kompisar och kunna vara ute .

men (ne) inte när man har  38,5 graders feber :((

har inte varit ute på 2 dagar ,inte ens utanför dörren .

Jag kokar snart ,bara för jag är så hett !

hahah,skojja :D
frös förut och nu kokar jag ..

har jag blivit så hett på en timme ?

hahah,feber stiger och stiger .

mest på nätterna ,det går ju inte att sova för det är så varmt .

aja ,man får väl skylla sig själv att man är sjuk ,när man inte har på sig ordentkligt cassandra .... BlaBlaBlaBlaBla ..

ska försöka sova nu,men det kommer inte att gå.

pusshej ;'<33

Av cassandra - 2 februari 2011 18:35

har ingen bild på det....

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards