caassandra

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av cassandra - 5 februari 2011 22:36

Det blir Turkiet i Augusti :D

missar dom 2 fösta veckorna iskolan efter sommarlovet :d<3

åker den dagen som skolan börjar !

          


Fanh vad gött ! :))

Av cassandra - 5 februari 2011 22:29

JagSaknarDetGammla! 

Av cassandra - 5 februari 2011 19:27

hejsan , gick på stan med mormor o morfar imorse sen träffade jag madde:)

vi gick till idh och träffade emmy,elin och moa.e

sen drog madde hem till sig o moa och elin hem till elin .

och då gick jag o emmy till gamlestans.

sen kom mormor och hämtade mig.

och här sitter jag nu,ska snart kolla på MELODIFESTEVALEN :D

ska åka till herrljunga tidigt imorogn bitti ,och hälsa på min gamelfarmor :)

förut var jag och hälsade på gamelmmormor och imorgon blire gamelfarmor .

sen efter de när vi kommer hem ska jag träffa Moa svensson :d<33

och imorgon kväll kommer mamma och dom hem xD

men nu ska jag dra,pusshej ;*<3

Av cassandra - 5 februari 2011 10:20

hej ,har previs ätit frukost ,ska snart dra fram till stan med mormor o morfar.

sen ska vi gå o fika med gammelmormor.

efter det ska jag träffa Moa :)

sen dra vi till idh och ska kanske träffa sofia ,emmy o leonella xD

men nu måste jag göra iårdning mig ,pusshej ;*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards