caassandra

Alla inlägg under december 2010

Av cassandra - 30 december 2010 23:45

Hejsan,sitter hemma hos martina.

Har tagit kort,nu sitter vi och är jätte sociala på datorn.

Ska bussa snart :D<3

Hejdå .

Av cassandra - 28 december 2010 16:11

Hejsan,är hemma hos martina,kristian kommer snart och hämtar oss.

Sen ikväll blire bio med martina (änglagård) :)

Kommer bilder senare <3

Hejdå.

Av cassandra - 27 december 2010 23:14

Hejsan,kom precis hem till martina.

Har varit på släkt-klass.

I förmiddags var jag och martina på stan ,koöpte ,kläder,smink,ansiktsmask.

Nu sitter vi och är jätte social på datorn.

Ska nog ta kort snart :)



Av cassandra - 26 december 2010 00:02

Hejsan, Igår var jag hos pappa och firade jul :)

Fick : Pengar , kläder , smink , presentkort , parfym ,med mera.

Och imorse kom mamma och hämtade mig,och så åkte vi hem till martina :D

Och så fick jag ett smyckes-skrin och bad-skumm av henne  :D

Sen åkte vi hem till mig och då kom mormor,morfar,monica och kenth.

Och så fick jag jul-klapparna idag av dom.

fick : dans-kläder , smink , parfym , kläder , lock-tong,med mera .

Nu har precis jag och martina spelat in en video-film :)

N ska jag vara social och göra någonting :)

hejdå.



Av cassandra - 23 december 2010 10:07

Hejsan,ska snart göra iårdning mig och gå och möta mamma på stan.

Ska kolla på dom sista jul-klapparna.

Ikväll ska vi spela bingo-lotto :)

Och imorgon är det  julafton .

ska åka till pappa då,och så kommer jag till mamma på lördag och firar jul.


hejdå.<3

Av cassandra - 22 december 2010 12:46

  

Av cassandra - 22 december 2010 11:22

Hejsan,har precis vaknat. Ska snart göra i årdning mig.

Sen ska  jag och mamma åka till herrljunga och hälsa på min gammel-farmor.

Efter det åker vi till göteborg och hämtar emma (moster) på flyg-platsen.

Sen när vi kommer hem ska vi sätta upp jul-granen :)

Men nu ska jag äta frukost, hejdå //cassandra



Av cassandra - 20 december 2010 21:48

Hejsan,har precis kommit hem från arenan ,har varit där med martina och kollat på villa - hamarby.Träffade albin,vatan,liam,erica och emelie där :)

Innan det var jag,mamma,neo,julia,martina,ida,lisa,william och anna-carin 

på överby i trollhättan.köpte jul-klappar och sånt !

Ska sova hos martina idag igen,ska snart gå ut med martina och ida :D

Ska ha snö-bollskrig.

Imorgon  är det bara 3 dagar kvar till julafton .

På onsdag ska jag och mamma åka och hämta emma (moster )

på landvätter :)

men nu ska vi gå ut och ha snöbollskrig.


Hejdå // caassandra                                   

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards