caassandra

Alla inlägg under augusti 2011

Av cassandra - 31 augusti 2011 20:54

hej,ligger i sängen o spelar angry birds på mobilen :)

har fett tråkigt,är skit trött ! ska snart kolla på film o sen sova !

men först ska jag poppa popcorn.

pusshej :*


Av cassandra - 31 augusti 2011 20:11

 

sitter o trökar, lyssnar på musik !

ska snart duscha o sen kolla på film.

just nu försöker jag få tag på martina,men hon har inte på sin mobil ;/

aja,ska dra,puss :*

Av cassandra - 31 augusti 2011 18:36

sitter o gör matte-läxan -.-

har skit trökigt,tror jag ska lägga mig ens stund,

imorgon bitti klockan 8.00 blir det språk på f-dal (franska) -.-

nästa vecka är det spanska :)

och efter det hemkunskap.

sen efter skolan blir det martina o dans :D

puss :*

Av cassandra - 31 augusti 2011 18:29

hej,va på dansskolan ,skulle igentligen dansa idag (disco) ,men tog fel grupp !

så  det får bli street imorgon ist :)

ska också va med martina imorrn <3

går ut o springer ist,cioa !

Av cassandra - 31 augusti 2011 15:02

  jag o neo


jag,neo o kristian


 

jag,robban ,anna o noah

   jag o mamma

 

mamma

 

mamma

   


neo o noah

 

kristian o neo

 

jag

 

jag,mamma,neo,alva o anna

 

jag

      noah o neo     


 

 mamma

 

  neo o noah

.

Av cassandra - 30 augusti 2011 21:52

orkar inte med det här nu ! är för mkt som händer..

låt  mig va bara,kan inte hjälpa hur jag är ! ta mig som jag är,är bara mig själv.

du har förstört hela mitt liv,är så jävla trött på det här nu.

Av cassandra - 30 augusti 2011 21:36

hej,sitter ny duschad o tjockar mig med nyabakad bulle o mjölk!

har vart med martina,lella,jossan o nina idag :)

ska snart göra iordning för skolan imorrn o sen lägga mig.

är skit trött o mår inte så bra just nu...

imorrn ska jag va med älsklingen martina,nina o jossan :dd<3

sen ska jag dra o dansa på nya dansskolan :D


ska bli sköjjsigt ;)


i skolan imorrn ska vi ha orientering !

o lovar att bilderna kommer från turkiet imorrn,har inte haft tid att blogga ;/

puss ;*

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards