caassandra

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av cassandra - 4 augusti 2011 17:36

hej , sitter hemma hos martina,ska snart dra till stadtsparken :)

kommer kändisar dit ,men vet inte vilka ;S

haha :D

nu ska vi göra iordning oss och sen dra.


 

Av cassandra - 4 augusti 2011 01:59


 

Av cassandra - 4 augusti 2011 01:52

Hitta killen som älskar dig för den du är, han som kallar dig vacker istället för sexig. Han som visar vad han känner för dig. Han som vill visa upp dig för hela världen. Han som skiter i alla andra tjejer han kan få. Han som ligger vaken bara för att få se dig sova. Han som håller dig i handen framför sina vänner. Han som vänder sig om och ler mot sina kompisar och säger: Det är henne som jag älskar! ♥

Av cassandra - 4 augusti 2011 01:37

hej ! sitter här med mongot martina och chillar ;)

hon ska sova här inatt.

Imorse åkte jag  till martina,vi gick lite på stan sen stack vi till småbåtshammnen och så kom lella .martina o lella badade , badade inte för har ju öroninflemation :(

sen stack vi hem till martina o käkade ,sen åkte vi till donken,lella köpte glass !

där träffade vi jossan,david,dexter,berger och sen kom nina :)

vi stack till mig ,sen arenan och sen cyklade jag,martina,nina o lella till ica och snackade med securitras (vakten) ,sen va vi utanför och snackade  ,skit kul :D

sen stack vi hem ,jag o martina och nu sitter vi här efter en grym dag !


   



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards