caassandra

Alla inlägg under september 2011

Av cassandra - 30 september 2011 23:32

hej,sitter o kollar på jersey shore! emma o atle kom precis hit :)

 ( emma = moster ,atle = emmas kille )

dom är här över helgen bara,dom åker tillbaka till london på söndag.

nu är fjällenresa inbokad vecka 2 :d

det blir jag,mamma,neo,kristian,mormor,morfar,emma,atle o max (morbror) :)

ska bo i stuga där i 1 vecka :)

just nu har jag precis tagit bort sminket o borstat tänderna!

ska försöka sova nu,ska upp klockan 6 imorgon bitti -.-

halv 8 ska jag hämta martina,vi ska ju vara barnvakt åt nova :d

sover där oxå!

men ska dra nu,kommer nog inte blogga imorgon! bara om jag hinner pusshej :*


 



Av cassandra - 30 september 2011 10:15

hej,håller på att fixa mig ,vaknade för en stund sen!

ska dra fram till stan snart :)

ikv ska jag med mamma på en sak,som är hemlig än så länge !

ska fixa lite saker,sen imorgon ska jag o martina vara barnvakt till nova o eliot :)

men nu ropade mamma,ska gå ner några trappsteg o käka frulle,pusshej :*



Av cassandra - 29 september 2011 21:33

 

Av cassandra - 29 september 2011 21:29

 

Av cassandra - 29 september 2011 20:16

hej ,kollar på idol o käkar godis ! med neo o nikki.

har vart o kollat på martinas fotbollsträning :d

idag tog vi spruta i skolan ,kändes inte !

men efteråt kändes det , har haft ont i huvudet o mått illa sen dess..

nu ska jag o familjen kolla på idol sen en film! o nu är bullarna o kladdkakan inne i ugnen så det blir väll att tjocka sig lite sen.

bjuder på en bild!


 



Av cassandra - 29 september 2011 08:45

Hej ditter o har språk på fredriksdal! Har tyska, Ska ha hemkunskap om 20 min.Tagar inför spruta sen när vi kommeer till skolan ;( aja men mådte dra,hejdå!

Av cassandra - 28 september 2011 21:39

hej,idag var det ju orientering i råda :)

kom 2:a!

efter skolan åkte jag o martina till stan en sväng sen åkte jag o dansa !

har värdens träningsvärk nu,Gött! :d

är fett trött,så ska lägga mig snart ,förhoppningsvis...

börjar med språk o hemkunskap på fredriksdal imorgon , 08:00.

på hemkunskapen ska vi gå tipspromenad,

sen vet jag inte vad som händer efter skolan !
på fredag är det ju STUDIEDAG :D

o på lördag till söndag ska jag o martina vara barnvakt till nova o eliot :)

puss :*

Av cassandra - 28 september 2011 08:00

hej,gick upp för 5 minuter sen ,börjar inte för en om 2 timmar :)

men om 1 timme ska jag möta becca,olivia o hanna på ljunghed !

o så ska vi cykla till råda ,tar typ 40 min.

"startskotten" går 10.00 så måste vara där 20 minuter innan.

"slutskottet" går 12.00 ,och då ska vi käka o ha prisutdelning ,sen slutar vi vid 1 :)

efter skolan blir det dans ;d

nu ska jag fixa mig,lr bara käka frulle,sätta upp håret o ta på mig springkläder o sen åker jag hem till becca o så åker vi till ljunghed :)

men måste fixa mig nu,hejdå!


 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards