caassandra

Alla inlägg under september 2011

Av cassandra - 21 september 2011 08:00

hej,ska dra till skolan snart ,ska till dalängen sen o kolla på teater med skolan :)

och även träffa min moa o några andra ;d

åker direkt till danskolan när jag slutar skolan!

kollade på girl-messis `martina` fotbollsträning förut! riktigt grym <3

bjuderpå en bild!


 





Av cassandra - 20 september 2011 21:48

hej,orkar inte blogga nu ikv,lägger mig i soffan o blegar på svampbob-fyrkant med broshan ;)


 


Av cassandra - 19 september 2011 21:40

You can do this! know that it is not easy, but you can handle this!
I will always be here, whatever happens.
There is no better grandfather than you, you rock!
love you so incredibly mkt grandfather, never forget it!
I wish I could do everything for you so you do not have to suffer.
You are not worth this shit, remember that I am always here!


Av cassandra - 19 september 2011 21:15

hej,sitter i sängen o kollar på idol ;)

har vart med martina o jossan idag :dd

har typ vart på ågårdsvallen o sen stack jossan o då drog vi till idrottenshus o kollade på innebandy ;d

ska gå ner o sätta mig o kolla på idol o fortsätta redigera filmen ;:)

puss,


Av cassandra - 18 september 2011 20:26

hej,just nu är det reklam ,idol börjar om typ 2 min :)

då blir det mys med familjen !

mamma har vart o köpt lite götta :d

imorgon är det klassfoto,Tagga.

,efter skolan blir det martina,jossan o sofia :)


men nu börjar idol, ni får hare så bra ! puss , <3


 

Av cassandra - 18 september 2011 16:05

hej,sry för dåligt bloggande ;/

sov hos martina inatt o igår hos jossan :)

i fredag  efter skolan kom martina o sen jossan hem till mig ,

vi fixade oss typ o sen stack vi ut,awesome kväll!

o igår lördag va vi på stan o kollade lite,

sen stack vi o tog kort o sen hem till mig :d

på kvällen va vi i stan o sen stack jossan hem till sig, o jag o martina hem till martina.idag har jag inte gjort så mkt!

när vi vaknade fixade vi oss,martina packade till hennes fotbollsmatch :)

sen stack vi till hemköp ,sen gick jag o mötte jossan o bianca vid stadspaken för jossan hade lånat min cykel,o nu är jag hemma :)

ska inte göra nåt idag,ska bara va hemma o slappa !

är fett trött,somnar snart ,hatar söndagar..

imorgon är det klassfoto,så ska packa ner plattång o smink till skolan för orkar itne sminka mig imorrn ! efter skolan blir det martina,sofia  o jossan , kanske nina ! :) ska gå ner o lägga mig i soffan o kolla på "Älska mig "

hare bra,bjuder på en bild !


 

Av cassandra - 16 september 2011 22:08







hej,just nu sitter jag hemma hos jossan med henne o martina :)

vi kom precis in,har vart i stan!
sover här inatt :dd

bjuder på en bild,


   


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards