caassandra

Alla inlägg under september 2011

Av cassandra - 16 september 2011 07:15

hej,just nu sitter jag i köket o dricker oboy  !

TAGGAR INFÖR RÅDALUNKEN !

OCH KVÄLLEN !

kommer bli en awesome dag :)

efter skolan blir det stan med jossan o martina o sen ug tror jag ,

vi ska sova hos jossan inatt ! ;)

hinner inte skriva mer nu,bjuder på en bild !


Av cassandra - 15 september 2011 21:13

hej,kollar på hur många lingon finns det i världen !s

skrattar så jag till o med gråter,hehe ;)

imorgon är det rådalunken (y)

efter det blir det teater på dalängen !

o sen åker jag hem o så kommmer jossan o martina ;)

vi ska sova hos jossan imorrn :dd

tar o lägger mig,godnatt,


Av cassandra - 15 september 2011 14:54

hej,kom precis hem från skolan ;d

väntar på jossan ! vi ska åka o träna på korpen med andreas o nån albin  :)

sen blir det att åka o kolla på martina när hon har fotbollsträning ! ;D

imorgon blire att sova hos jossan med martina ;)

TAGGA !

men ska packa nu o sen drar vi till korpen ,cioa !


 

Av cassandra - 15 september 2011 07:00

hej,sitter i soffan o kollar på jims värld!

ska fixa mig o käka frulle snart.

sen åker jag o möter izabelle,rebecka,hanna,olivia o lina på skolan o så drar vi till fredriksdal :dd

efter skolan blir det jossan o sen kolla på martinas fotbolls träning ! :)


men måste dra,hejdå!


     

Av cassandra - 14 september 2011 20:57

hej,har precis rensat gaderoben :)

ska snart göra läxorna.

 och sen blir det jersey shore !

idag har jag vart med martina ,nina o jossan :)

på fredag ska jag o martina sova hos jossan,ska bli skit sköjj :D

hahah imorgon ska jag va Matkärring i skolan (jobba i köket)

hahah -..-

har språk imorgon med o hemkunskap på morgonen :)

men nu måste jag göra läxorna o sen börja jeresy shore !

hejdå,

Av cassandra - 13 september 2011 21:36

hej,går o lägger mig så man kommer upp imorgon ,försov mig i morse ;/

imorgon klockan 08:oo ,första lektionen blir det idrott på idrottenshus så måste packa ner jympa kläder o dans skor o sånt ,ska dansa direkt efter skolan nästan :d

men först ska jag hem till martina o sen drar vi dit!

bjuder på en bild.

 

;)

Av cassandra - 13 september 2011 20:54

kollar på idol :)

har dansat idag ,efter det åkte jag o jossan till ågårdsvallen o skulle kolla på martinas fotbolls match,men kom på att den va borta då !
så vi kollade lite på andra o sen stack vi hem till mig o chillade lite ;dd

ska lägga mig o blega på en film efter jag har fixat naglarna !

måste packa ner kläder till idrotten imorgon,efter skolan blir det att åka hem till martina ! sen drar vi till dansskolan :)

efter jag  har dansat ska vi träffa jossan vid ug tror jag :dd


          

fixade naglarna,gick inte så bra skulle likna usa,sverige,norge,spaninen o rysslands flaggor men gick inte så bra  !;/ haha ;)


Av cassandra - 13 september 2011 08:01

hej,har fixat mig o ska bara platta håret,sen åker jag till fredriksdal o har språk :d

känns som  jag har feber ;/ fryser,ont i huvudet,trött,varm  o på BÄSTE humört  ;/

hehhe,men måste dra nu,hejdå ! <3



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards