caassandra

Alla inlägg under mars 2011

Av cassandra - 31 mars 2011 19:36

hejj,har fett trök ! ska snart mysamysa med mamma ! :)

kolla på big brother o äta glass .

och lilla sjuka neo ,asså han har feber ,hahha :D


Av cassandra - 31 mars 2011 19:09

har nu fixat naglarna .

nån som vill ha 2 par 1 åriga kaniner?

pallar inte ha kvar dom,npn som är intreserad ,ring /msa .

-0736175065



Av cassandra - 31 mars 2011 18:43

hejj,sitter i min älskade onepiece ,kom precis ur duschen ,har varit o dansat :)

martina ringde precis o fråga om jag ville komma till ug ,vill det ,men kan fanh inte :( imorgon äre äntligen fredag ! :D

kommer itne bloggar imorrn,i skolan isf ,ska sova hos monica -.- <3


Av cassandra - 31 mars 2011 14:36


 






Av cassandra - 31 mars 2011 14:33

hejj,kom nyss hem från skolan ! :D
sitter brevid en sjuk brorsa :s

ska kanske sova över hos en kompis imorrn ,annars ska jag sova hemma hos monica för mamma ska ha fest ! :pp

ska snart dra till dans-skolan :)

ska dansa sen vid halv 5 ( disco) :**

men nu ska jag göra iordning mig,pusshej ;*<3

Av cassandra - 31 mars 2011 11:16

hejj,sitter nu i lasses rum med martina ! :)

har egentligen matte-prov nu ,men... hihi ! :)

ska göra det sen eller imorrn tror jag.ska käka om 10 minuter ,så jag hinner inte det nu. Imorgon ska jag o martina ha idrotten ,för alla i klassen ska hha det och alla har gjort det förutom vi ,så imorrn ska vi ha det !

ska ha hinderbana o skit ,kommer inte ihåg :ss

men nu ska vi dra,pusshej ;*<3

Av cassandra - 31 mars 2011 08:34

hejsan,sitter i skolan ,iklass rummmet ! har so,har cypern  som land ! :)

men hinner inte skriva mer,pusshej ;*<3

Av cassandra - 30 mars 2011 21:27

,kom precis ur duschen ,sitter nu i soffan o kollar på tv :d

och käkar kvälls-mat..

har varit med martina idag ,va först på idh och sen drog vi till fritidsgården (östby) kulkul   

har kommit mer utslag på ryggen nu,så imorgon får jag min medicin o salva ,ska åka o hämta ut det imorrn ! skit trökigt i skolan idag ,fast det blev lite kul sen,fick jue sitta vid datorn o skit,sen så busade ju jag o martina som vanligt ,hihih !

ambulansen fick komma te skolan ,för en i 6:an hade skadat knät,eller knät var på sidan av benet ,så har låg med gas-mask o skit.. :ss

vet alla ni bryr er så jävla mkt ! -. HAHAHHAAH !:)

imorgon kommer min lilla martincii senare på dagen ,för hon ska te månesköld och hälsa på,för hon börjar ju där på måndag :(((((

men nu ska jag dra,pusshej ;**

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards