caassandra

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av cassandra - 9 mars 2011 20:26

Man brukar säga att det finns bara en person man verkligen kan lite på. en person ,som alltid ställer upp.och det stämmer faktiskt,för i mina ögon är du alltid finast,jag ser upp till dig mer än du kan ana.lova att det alltid ska vara du o jag ,för utan dig vill jag inte leva.jag vill att du ska förstå hur mycket du betyder för mig.för jag vill inte ta ett steg utan dig.

ÄLSKAR DIG SYSTER <3


gråter för att jag älskar dig så jävla fucking mycket .

man kan inte ha en bättre vän en dig.

vi har haft  svåra stunder,men vi vet alltid att vi älskar varandra och att det är vi två .hade inte du funnits ,så hade inte jag levt nu .

du har alltid funnits för mig när jag har haft det svårt och varit ledsen.

du årdnar allt ,även om det är svårt så klarar du det .

och jag finns alltid för dig det vet du ,och kommer alltid att göra.

vad som än händer så älskar jag dig .

om man tänker på hur mycket du har gjort för mig,så börjar man gråta för så mycket klarar inte nån ,du är guld-värld.

jag lovar dig att det finns ingen finare och snällare än dig i hela världen .

vet inte hur jag hade levt om inte jag hade lärt känna dig .

du har gjort mitt liv som än dröm,så här drömde jag att det skulle se ut i mitt liv för 2 år sen när vi inte kände varandra .

på 1 år har vi blivit så tajta ,det är otroligt .


alla minnen vi har ihop,dom är underbara ,glömmer aldrig dom ,det är såna som sitter kvar i hjärtat hela livet.

ÄLSKAR DIG SYSTER ! <3









denna video gjorde martina till mig,så jävla gullig,man börjar ju fanh gråta nä'r man ser detta.<3



                        



Alla minnen är helt fantastiska :D<3


CASSANDRA (L) MARTINA = FÖRALLTID  !


:`(

Av cassandra - 9 mars 2011 20:10

jag vill inte att du ska må såhär,du är inte värd denna skit .

du är en speciell människa ,en underbar ,varför ska detta hända just dig ?

när jag fick veta det här visste jag inte vad jag sulle säga ,jag börja gråta.

Jag vill inte att du ska må dåligt ,då mår jag dåligt .

nu när jag sitter här och tänker på det ,börjar tårarna rinna.

Jag fattar det bara inte,det kan inte vara sant,men det är det.

JAG ÄLSKAR DIG ! kommer alltid att finnas för dig .

DU ÄR INTE VÄRD DENNA SKIT !

Av cassandra - 9 mars 2011 19:56

hejj,har legat och kollat på film med brursan ;)

var själva hemma så vi kollade på film o tröka .

va på stan förut med mormor :)

åker till pappa på fredag ;)

sen på söndag blir ett för tidigt kalajs för släkt typ,för mormor och morfar åker till london dagen innan jag fyller år ,så vi firar lite innan .

Fyller näste fredag ,den 18:de :DD<3

vet redan 4 saker jag kommer att få :)

ett par converise,dansskor,danskläder och en onepiece ;)

mer vet jag inte ,och det är inte kul att veta heller.

men har varit med och köpt / beställt grejorna ,så ,jajaj :)

önskar mig en iphone ,ipad och en systemkamera och massor annat . ;dd

men nu ska jag sätta mig framför tv med ansiktsmask ,fotbad och glass ;)

CASSANDRA (L) BEN OCH JERRY ! <3

imorrn blire dans (Y) <33333333333

 

 

      

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards