caassandra

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av cassandra - 14 mars 2011 21:23

sitter i min onepiece ,ny duschade och kollar på tv ;)

väntar på att big brother ska börja ,börja ju fanh om en timme :s

lella åkte precis hem från mig,förut var vi hemma hos martina ;*

sen skulle hon på fotbolls-träning och då drog jag,lella,william o sofia till idh .

sen drog dom typ efter en kvart - 20 minuter ,så då var jag o lella der ;dd<3

sen drog vi hem till mig .

-----------------------------------------------------------------------------------------------

TAGGA FREDAG ! :)

ska ha tjej-kväll,kommer ju dunka sunder högtalarna med skit hög musik och bada i godis typ,ska fanh köpa 20000 kg godis  ,hahah! är fanh godismoster nummmer 1  jue,sen sover lella o martina över här tror jag xdd

men nu ska jag blåsa/platta håret sen sätta mig där nere i soffan ,käka glass och kolla på big brother ;D

pusshej ;*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards