caassandra

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av cassandra - 27 mars 2011 21:30

willow smiths  :  - 21st Century Girl




Av cassandra - 27 mars 2011 20:13

bloggen är lite failad nu ;ss

men ska fixa den mer när jag har tid , men den får duga så länge ,som ni vet så råkar ju alltid CASSANDRA radera sina header ,hon glömmer ju alltid att spara dom , så den här får vara så länge,är så jävla arg ,men en sak är ju positivt :

att den snällaste,finaste,underbaraste,omtänksamaste perssonen är på header ,min söta martincii!   

älskar dig baby ! du är mitt allt syster .

kan inte förklara med ord hur j***a mkt jag älskar dig !


Av cassandra - 27 mars 2011 20:05

hejj   

sorry för dålig uppdatering har varit hos pappa ,har inte haft någon tid att blogga :s

kom nyss hem från överby ,jag har varit där med mamma ,innan det hämtade hon mig hos pappa .

har firat mig ihelgen  :P

kollar på " jersey shore " nu med brushan.

ska snart käka och sen blega på film med mamma     

om 2 veckor blir det branäs ( fjällen ) i 5 dagar med fam. blixsjö :)

men nu ska jag dra,pusshej ;*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards