caassandra

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av cassandra - 17 mars 2011 20:30

kom nyss hem från skolan eller ah ,har varit på möte med klassen och föräldrar. bara för att våran klass är så bråkig,så våran fröken har gått in i vägen ,elever och fröknar slutar och skit så..

vi fick gå på ett sugigt möte,men jag och martina hade ass kul ,haha   

satt och skrattade hela tiden :dd

imorrn fyller jag år :pp

om 3 timmar, 26 minuter och 17 sekunder :)

efter skolan kommer veronica ,arwen,krille och nikki :)

sen på kvällen ska jag ha TJEJ-kväll ;pp

inga föräldrar med iaf ,vi tjejer får vara själva hemma,gött ! <3

och så sover lella över och kanske martina ! :))

men nu ska jag kolla på tv och sen försöka sova ,kommer ju inte kunna sova ,kan aldrig sova när jag ska fylla år eller julafton :s

men ja.. pusshej ;*<3


Av cassandra - 17 mars 2011 13:56

  heje ;)

sitter i lasses rum med martina :)

vi har jobbat så bra idag så vi fick en belöning att sitta vid fdatorn och va inne på allt och lyssna på musik, fett nice jue   

ska snart dra hem,slutar om 10 min .

kommer inte blogga för än ikv för jag ska åka och dansa efter skolan   <33

och imorgon fyller lilla JAG år ,yyeaah ;D

men nu måste jag sticka ,puss ;**<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards