caassandra

Alla inlägg under december 2011

Av cassandra - 31 december 2011 15:06

är hemma nu,har precis duschat!

nu sitter jag i vardagsrummet och dunkar musik o dricker cola (:

ska snart platta håret och fixa mig!

sen vid halv fem åker vi,kköövviiee tagga nyår ! (:

och sen senare ikväll ska jag träffa madde för vi är ju på samma gatan och firar nyår och så kanske vi drar fram på stan och kollar på fyverkerierna! (:

kameran hänger såklart med och jag lovar att bilder kommer uup imorgon även dom sen julafton! (:

ha en grym kväll,puuss



:)

Av cassandra - 31 december 2011 13:25

hejsan!  vi käkade precis frukost,vaknade typ för en stund sen! 

nu ska vi fixa iordning lite sen drar jag hem om nån halvtimme typ,

för måste fixa mig och sen åker vi vid halv fem ungefär! (:

ska ju fira nyår borta vid typ månnesköld ,och madde är ju två hus ifrån mig!
så vi ska träffas ikväll igen (:

jag hinner inte blogga mer,jag bloggar mera ikväll!


Av cassandra - 30 december 2011 23:44

hejsan! nu ligger jag hemma hos madde i sängen och väntar på att hon ska ha duschat klart!

förut så kom ju Madde med familj hem till oss och då chillade jag & madde bara typ

sen ringde vi martina och så drog vi o träffade henne och sen stack vi till donken!

sen efter det träffade vi lite folk på vägen och så så vi stog och snackade en stund med dom typ

sen vid typ elva så stack vi hem,fett kallt trodde jag skulle dö ;o

frös ju ihjäl typ..

japp,jag sover här inatt (:


nu ska vi kolla på film,eller vi gjorde det men sen efter en stund fick madde för sig att hon ville duscha.. haha? :)

så vi ska fortsätta med att kolla på den!


imorgon är det ju nyår så vi ska bort på kvällen och så! 

sen träffar jag madde och lite senare på kvällen för vi är på samma gata och firar nyår (:

kommer säkert bli bra!


men ni får ha en grym kväll!

puuuussss


 

Av cassandra - 30 december 2011 14:07

  


hej nu är klockan två ,ska dra fram på stan nu om en stund! (:

sen vet jag inte vad som händer,ska nog träffa några kompisar!

ikväll kommer Madde & familj hit! (:

 

ska nog även hem till denna sötis senare och hitta på något med henne! (:

 

   

        


men ni får ha en grym dag! puuusss


     

  
Av cassandra - 30 december 2011 03:15

Hejsan ligger i sängen och kollar på tv! Bloggar genom mobilen för min dator är trasig och orkar inte gå ner och sätta mig vid den andra datorn!Snackar även skype med! (:Jag &.mamma har kollat på solsidan och myysstt!Inget mer att blogga om ville bara vara uppdateraPuusssss (;

Av cassandra - 29 december 2011 17:14

Av cassandra - 29 december 2011 15:42

hejsan! skulle igentligen sova hos emilia inatt men det blir inget med det för dom ska till stockholm imogonbitti!

idag har jag inte gjort något,vaknade vid 12 ungefär och då gick jag upp och gjorde iordning mig och sen har jag bara chillat! ikväll blir det nog myskväll med Mamma & Kristian!

men ni får hare så bra är inte på det bästa humöre't så orkar inte blogga,puuusss


        

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards