caassandra

Alla inlägg den 5 december 2011

Av cassandra - 5 december 2011 18:12

     

ligger nu i mamma & kristians säng och dricker varm oboy och kollar på film " så olika"

och tränar på Låtarna vi ska sjunga på Onsdag för skolan & föräldrar! (:

brevid mig står ett glas cola och ett fat med kladdkaka på,

fult med tjejer i hela huset ,mamma har ju " smink-kväll" som jag skrev i förra inlägget,

är fortfarande skit trött men går verkligen inte att sova och om jag skulle somna så kan jag inte sova ikväll -.-

och nu kom visst det en liten söt bebis in till mig (:

imorgon blir det en vanlig skoldag förut att vi har språk på morgonen direkt,på fredriksdal! (:

så rebecca & izabelle kommer hit klockan 20 i 8 ,sen drar vi sagta men säkert till Fredriksdal i det hala,

efter skolan imorgon ska jag vara med Izabelle & Vilde (:

dom kommer till min skola när dom slutar,för dom slutar innan mig!

har skit ont i min höft och huvudet nu för mongosarna Anton & Arvid sköt tennisbollar och typ kulor på mig förut på musiken för vi var i korridoren och dom bombade mig,så har skit ont nu,Tack killar!

hela min höft är blå och röd,hhahah snyggt! -.-

ska kolla klart på filmen nu och vara social i skype med min Bv Oliwer :D

Av cassandra - 5 december 2011 17:51

hej ,har precis ätit!

kom nyss hem ,har vart på isstadion med rebecca,hanna och olivia! (:

Izabelle kom hem nu från sthl och Vilde var sjuk så dom kunde inte va med,

innan isstadion var vi på donken och först hos mig en stund!

Olivia & Hanna ville att jag skulle följa med och pyssla på sockerbruket,

men jag orkar verkligen inte,är skit trött ska lägga mig i mammas säng och kolla på film nu!

för min rum ska tydligen Neo & Kristian va och kolla på film

och där nere ska alla Tjejer vara för hon ska ha "smink-kväll"

så får väll lägga mig i mammas & kristians rum och kolla på film istället och sova :)

jag orkar inte blogga mer är så jävla trött,men kanske bloggar mer senare,

tar och går och lägger mig och kollar på film med en kopp varm choklad! 


ppuuuss!


     


Av cassandra - 5 december 2011 09:30

hejsan,nu sitter jag i skolan i korridoren med becca (:

vi ska snart ha slöjd och sen mat!

idag efter skolan kommer Vilde & Izabelle hit :)

men jag hinner inte skriva mer nu för min slöjd-lektion börjar nu!

puuuussss

 
Av cassandra - 5 december 2011 07:00

sitter i min morgonrock i min säng med ett leende på läpparna! (:

ska gå upp och göra iordning mig och äta frukost och sen drar jag och möter rebecca och så drar vi till skolan,

efter skolan idag kommer Izabelle & Vilde till skolan,direkt när dom slutat!

så ska vi va med Rebecca,Hanna.B,Olivia A-o ,Anton,Oliwer och kanske  några mer, :)

men nu måste jag skynda mig så jag inte kommer försent,puuusss


 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards