caassandra

Alla inlägg den 26 december 2011

Av cassandra - 26 december 2011 23:22

hejsan! nu sitter jag hemma hos martina vi kollar på "  Den där Mary"

sover här inatt!

förut när kristian kom och hämtade mig så åkte vi hem och sen cyklade jag direkt till stan och träffade martina (:

köpte ett par byxor & en tröja!

sen cyklade vi till donken efteråt och käkade

sen efter en stund kom Jossan Anna & Emelie! (:

sen cyklade jag hem och hämtade lite grejer och käkade,

sen åkte jag till martina (:

vi har typ bara chillat osså,

nu ska vi kolla på skräckfilmer som precis laddats ner!

hejsvejs (:



Av cassandra - 26 december 2011 14:04

   

Av cassandra - 26 december 2011 12:15

hejsan! nu är jag och lillasrran själva hemma vi sitter och kollar på nåt program på tv'n!

om en stund kommer dom andra hem och då ska vi käka och sen dra hem till Farmor & Farfar (:

vid tre kommer mamma och dom o hämtar mig och så åker jag med till lidköping !

åker direkt till stan och köper byxor och fixar en sak!

sen vidare till martina (:

det var jätte mysigt igårkväll! tomten kom ju såklart och mycket Julklappar!

lägger upp bilderna någon annan dag för orkar inte nu,

vet inte om jag kommer blogga mer idag men vi fårse senare!

ska dra nu hejsvejs! (:

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards