caassandra

Alla inlägg den 20 december 2011

Av cassandra - 20 december 2011 19:30

hej! har precis krusat håret (:

nu har jag bestämt kläder till imorgon och allt annat!

lyssnar på Musik & kollar lite bloggar x'dd

är sjukt taggad inför imorgon!

För det första så ska Jag Rebecca Olivia & Hanna sjunga " Nu tändas tusen juleljus"!

För det andra så ska sexorna sjunga " Rudolf med röda mulen" & " jingle bells"!

För det tredje så är det julavslutning!

För det fjärde går vi hem på Jul-lov i ungefär tre veckor!

För det femte så imorgon är det bara tre dagar kvar till Julafton!

 

ska sjunga dom här imorgon:

 

 




Av cassandra - 20 december 2011 14:38

kom precis hem!

hämtade lillebrorsan idag också på fritids,

skoldagen har väll varit okej bara väldigt seg!

sista timman kollade vi på sune's jul,det var väll okej (:

nu är det ju ingen riktig skoldag mer på ungefär tre veckor! känns rätt gött ska jag säga x'd

nu ska jag lägga mig i soffan under en varm filt och sova ,har världens huvudvärk och fryser massor!

senare kommer monica och hämtar mig & neo så åker vi med henne (:

sen efter det blir det väll att fixa kläder och annat till imorgon ,har ju Julavslutning! ;dd


dagen imorgon ser ut så här! :


08.10 samlas i skolan

08.30 går till kyrkan ( hela skolan)

09.00 Avslutningen börjar

10.00 (ungefär) avslutningen slutar ( går tillbaka till skolan)

10.30 fika med andra 6an

11.00 pyssel & film i klassrummet

11.40 Äta ( tomtegröt)

12.15 pyssel & film igen

13.00 går hem på Jullov :D


vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon!

antingen åker jag fram på stan och köper nåt senare eller så tar jag nåt i gaderoben!

tror också jag ska krusa håret ,vet inte än!

ska ta massor med bilder som kommer imorgon ikväll! (:


sen på torsdag kommer Emma & Max ( moster och morbror) hem till lidköping! och stannar till den 28:de!

emma kommer från London & Max från uppsala!

max studerar där och emma bor/jobbar i london (:

och sen ska vi nog även fira emma för hon fyller 23 år den 1 januari! så firar henne innan hon åker hem!

sen på fredag ska vi ha uppe-sittakväll med massor med andra som kommer hit (:

sen på lördag äre det ju Julafton ,så då ska vi först hem till monica & kenth ( kristians föräldrar) och sen på kvällen till Mormor & morfar och dit kommer Tomten (;

sen på söndag morgon kommer pappa och hämtar mig så åker jag med han till Vargön och firara Jul!

och stannar nog där några dagar (:


så ser denna vecka ut för mig ungefär!

heheh nu ska jag lägga mig i soffan och sova,puuusss

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards