caassandra

Alla inlägg den 14 december 2011

Av cassandra - 14 december 2011 21:38

Hejsan just nu sitter jag i soffan och bloggar genom mobilen,för vårat internet funkar inte just nu! ;/Så inte säkert det blir så mycket bloggande denna vecka men har vi tur så funkar det imorgon! :)Vill helst inte skriva om dagen ,hade iallafall grymt kul i skolan,det var ju julbord idag och jag o becca hade matkrig med tara typ och så fick.man 1 julmust var men becca tog typ 5 st,HAHA :ddimorgon börjar vi med språk o hemkunskap på fredriksdal sen .direkt efter ska vi till vänermuseumet med andra 6an! :)Rebecca kommer hit tjugo i åtta imorgon och så träffar vi izabelle & vilde på f-dal (;Vi ska kolla på spanska filmer med andra spanska gruppen (:Nu ska jag göra spanska glosorna snabbt och sen gå upp och lägga mig i sängen och kolla på först Svampbob och sen vid kvart över tio börjar "Jersey shore" puusss bloggar kanske i skolan.imorgon,men annars försöker jag när.jag kommer.hem om internet funkar!hare bra,kramisar (:

Av cassandra - 14 december 2011 08:00

hoppar i gummistövlarna och drar mig till rebecca i detta regn!

hinner tyvärr inte blogga mer nu,men bloggar när jag kommer hem från skolan ,hejsvejs (:


 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards