caassandra

Alla inlägg under maj 2011

Av cassandra - 31 maj 2011 21:00

hejj,efter skolan idag åkte jag med madde,therese,monica och emil och badade utanför framnäs :)

var jätte varmt i vattnet ;D

sen skjutsade dom hem mig och då stack jag till ågårdsvallen och kollade på martina när hon spelade fotboll :)

sen efter det stack vi hem till henne och snackade lite :)

imorrn äre disco,ska gå med martina ;DDD

sen sover hon över här :d<3

imorrn ska jag till skogshydda med skolan :)

ska bada,spela minigolf,glass,fotboll och spela brännboll :)

ska va där hela dagen ( 08:00 - 13_30 typ)

sen åker klassen och kollar på finalen på km typ hav 2 och så slutra vi 2 :)

sen sticker jag hem till martina ! :d

och så gör vi iordning oss och sen sticker vi till discot,fast på kvällen :)

det är på dalängen , 19:00-23:00 :DD

men nu ska jag packa fika,badkläder och kläder och sånt till imorrn :)

är ju ledig på torsdag,fredag,lördag,söndag och måndag :)

5 dagar ! <2

pusshej ;*<3

pusshej ;*<3

Av cassandra - 30 maj 2011 18:33

   bjuder på en bild på mig och martina ! :)

:D

Av cassandra - 30 maj 2011 18:15

hejj,har varit ute och sprungit med kristian i 1 timme ungefäe ! :)

har duschat,väntar på att maten ska blir klar (hamburgare och strips)

och sen ska jag dra ut ;D

ikv bli det mys med familjen ,kolla på bigbrother och sen film ! <3

mamma är sjuk ,så vi ska bara mysa och kolla på film :d

imorrn blir det nog fotbollsträning ,tror jag ska börja ,ska iaf dit och va med ! :D

sen på onsdag blir det skogshyddan med 5b och 5a ,förutom dom som ska va med i km på framnäs.

ska bada och spela minigolf och SSOOLLAA ! :DDDD <333

på fredag kommer världens bästa moster hem ,med hennes kille !

dom bor i london som ni vet,och hennes killa atle är från norge,har aldrig träffat han så det ska bli roligt,ska lära mig norska ;))

v.24 ska vi till borås med klassen ,vann biljetter på klassfotbollen :D

är där 1 heldag ,gratis inträde men får ha med pengar till mat,eller om man vill köpa något eller rida kamell eller elefant :DDDDDDDDDDDD

fast ska va hos grisarna mest så klart martina ;)))<3333

hahah :D

men ska dra nu,pusshej ;*<3

Av cassandra - 30 maj 2011 15:19

 

Av cassandra - 30 maj 2011 15:14

    


 




Av cassandra - 30 maj 2011 15:09

hejj,ligger ute på en filt och solar,med cöla och  musik i öronen :)

vet inte vad jag ska göra idag ,ska hitta på nåt med familjen :D

pallar inte blogga mer,pusshej :*<3

Av cassandra - 29 maj 2011 21:26

 

Av cassandra - 29 maj 2011 21:00

hejj ;D

kom precis hem,har varit med martina hela dagen och sen kom lella :d

förlorade första matchen idga så vi åkte ut -.-

sen kollade jag på martina sen stack vi hem till henne och tog kort ,sen kom lella :)

nu ska jag duscha ,sen kolla på mia och klara med mamma ! <3

pusshej ;*<3


på onsdag blir det disco med martina :D<33

dalängen !

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards