caassandra

Alla inlägg under maj 2011

Av cassandra - 15 maj 2011 20:39

 

har haftr mini-me spa ;)

ansiktsmask !

skumbad !

fotbad !

massage !

wild cerry  från body shop :)



Cassandras mini-me spa ,haha :DDD<33


nu blir det att kolla på p.s i love you med mamma :)

och götta sig lite med cöla,jordgubbar o godis :pp

älskar dig mami ! <333



 

Av cassandra - 15 maj 2011 19:11

         1 0    s a k e r   o m   m i g  !  :)


1.Jag har dåligt självförtroende.

2.jag är ett godis-monster

3.jag hatar falska perssoner o såna som ljuger.

4.jag är rädd för ormar,spindlar  o råttor .

5.jag älskar min lilla gris (martina ) mest i hela världen <3

6.jag har världens bästa familj,kompisar,liv :)

7.jag älsar dans,musik o shopping ;pp

8.jag hatar skolan.

9.jag slarvar bort saker lätt ! ;ss haha xdd

10.jag hatar c.....

Av cassandra - 15 maj 2011 16:38

hejj,kom precis hem :)

har träffat pappa,ska käka snart.

sen vet jag inte vad som händer,vill träffa min martincii <3

ska ge henne 60 kronor för vi slog vad om en sak ;)

och hon gjorde  det :)

aja,fick det här av papi ! <3



   

pusshej ;*<33

Av cassandra - 15 maj 2011 03:09

hejj,kom precis hem ,är skit trött !

ska snart gå o lägga mig ,nu är klockan 03:10

imorrn ska jag va med kompisar :)

men orkar inté skriva mer,

Av cassandra - 14 maj 2011 21:08

hejj,just nu är jag hemma hos fam tidblom med familjen o andra :)

kollar på  Eurovision song contest och tjockar oss med godis .

idag har jag inte gjort så mkt ,imorrn vet jag inte vad jag sa göra .

ska kolla med martina om hon vill hitta på nåt.

fint väder det är ute ,eller inte -.-

är jätte blöt kom in nyss var o träffade leonella o nån mer tjej :d

men ska dra,pusshej ;*<3

Av cassandra - 12 maj 2011 21:50

hejj,kom nyss hem från en skit rolig dag med martina ( www.martinanyberg.blogg.se ) olivia ahl-orrbèn , hanna bautler,rebecca redman ,jonna tidström och amelia backman :DDDD

skit roligt på donken ,ahahahahh :dddddd

när vi skulle sticka hem så var det några  bitchiga ungar o en av doms mamma som peka finger i bilden till oss,hahah :D

innan det var vi på ågårdsvallen för dom hade träning !

ös-regnade ,så var pisse blött -.-

så har badat nu,var iskall.

efter skolan åkte jga hem till martina ,och så kom leonella (leonellaahlen.blogspot.com ) och filip,sen stack vi hem till philip o sen till ågårdsvalen o så spelade vi fotboll :)

sen stack vi in till idh ,sen stack lella,filip o philip hem ,och så stack jag o martina till hennes träning ! :)


och nu sitter jag här ,ska lägag mig snart ,för lägger mig så sent på kvällarna ,runt 11-12 ,så jag kommer inte upp på morgonen :ss

så ska lägag mig snart,fast dte komemr ju endå bli om 1-2 timmar.

imorrn vet jag inte vad jag ska göra,ska kanske sova över med en kompis :)

på onsdag nästa vecka,så är det sm (  skol-mästerskap )

ska tävla om vem som ska va med i km ,men ska inte va med för har ju fortfarande ont i foten :(

så ska kolla på ist,är där från klockan halv 9,till halv 4 ,slutar halv 12 ist på fredag :)

sen på onsdag kväll blir det klassfotbolls-träning klockan 18:00 ,men kan ju inte va med där heller,kanske lite ;ppp

men ska dra nu ,pusshej ;*<3


Av cassandra - 12 maj 2011 07:29

hejj :) ska snart cykla till skolan -.-

är skit trött,kom i säng vid typ kvart i 12 igår :s

så nu är jag skit trött.

ska ha skapande skola i dag i skolan :D

efter skolan blir det hem till martina ( www.martinanyberg.blogg.se ) :)<333

men måste dra till skolan nu ,pusshej ;*<3

Av cassandra - 11 maj 2011 22:07

hejj ,är färdig nu ,har precis städat hela gaderoben -.-

skit trött nu ,ska snart gå o lägga mig ! :)

imorrn ska jag va med filip o martina :dd

ska på martinas fotbolls träning :D

har gjort om headern nu ;)

aja,ska dra nu,pusshej ;*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards