caassandra

Alla inlägg under maj 2011

Av cassandra - 2 maj 2011 20:52

 

jag o martina en helt vanlig sommardag! :)

Av cassandra - 2 maj 2011 20:34


              MartinaNyberg !


Jag älskar dig mest på denna jord ! du är mitt syre ,du är mina lungor .

om inte jag hade haft dig ,så hade inte jag levt nu.

du är det bästa som hänt mig.

det finns ingen snällare,finare och underbarare än du !

du fins alltid där för en och ställer alltid upp.

även om du inte mår så bra så kämpar du.

vi vet allt om varandra,vi har inga hemlisar för varndra.

du har inte haft det så lätt,och du ska veta att jag alltid finns här.

ingen annan går före dig. du är min syster

jag skulle kunna döda för dig ,du är mitt allt !

ingen dig-ingen mig.

dör du-dör jag.

är du ledsen är jag ledsen,vill inte att du ska må dåligt.

och för 2 år sen idag träffades vi för första gången ,kommer ihår när du kom på skolgården och jag o du spelade footboll den dagen,det var den bästa dagen i mitt liv ! :)

vill bara säga att jag :

Älskar dig mest på denna jord ,syster ! <3



          

           



Lämna mig aldrig syster !



CM


Av cassandra - 2 maj 2011 20:18

hejj,kom precis hem ,har varit med martina,lella o filip :)

ska snart kolla på film och slå in paket,för kristian ( mammas kille ) fyller år imorrn :) så  imorrn blire att gå upp halv 6 för att fira han ,för han börjar jobba kvart över 6 ,men går och lägger mig efter igen ! :DD

börjar skolan vid 09.00 imorrn , ska ha vårvandring med hela skolan -.-

är i samma grupp som JUSSAN :DD<3333

och så slutar jag ca. 12:30  :PPP

sen har jag dans senare på kvällen :)

sista gången :(

sen blire inte dans på typ 3 månader för då är det sommarstängt typ :s

aja,i helgen är det dansuppvisning på idrottenshus ,ska vara med och dansa disco och jazz bara  :(

men nu ska jag brotta ner mitt mongo ( alltså neo) :)



 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards