caassandra

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av cassandra - 23 maj 2011 21:10

 

hejj,sitter och kollar på meangirls,orkar inte bloggs,pusshej ;*<3

Av cassandra - 23 maj 2011 18:27

hejj,ska baka nu :)

har varit ute :dd

idag i skolan kom brandbilen( eller det var 4 st ) och poliser ,för det hände nåt i matsalen . så jag ,sebbe,jonna och arvid gick ut och kollade ,så janne fick dampför vi hade slöjd,sen stack jag och sebbe och snackade med poliserna  och brandmännen :)

väntar på att mamma ska komma hem,

vi ska baka och sen kolla på film senare ikv <3

fick leta efter nikki och neo i typ 1 timme förut ,dom hade rymt,sen hittade vi dom på andra gatan med albin,och några mer

dom hade badat i ett fågelbad som är sort asså.

så dom var pisse blöta,så nu sitter skitungarna + arwen brevid mig och sjunger popular -.-

imorrn blire att gå på stan efter skolan med mamma och köpa fotbolls short och benskydd + kanske nya fotbolls skor,har typ 4 st men skit samma .

sen kanske va med kompisar ;D

men nu ska jag baka muffins och kanske kladdkaka ,pusshej ;*<3


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards