caassandra

Alla inlägg under november 2011

Av cassandra - 30 november 2011 21:34

 

Av cassandra - 30 november 2011 19:31

har precis käkat hemmagjord pizza!

och innan det duschade jag,så ska blåsa håret nu och sen göra en fiskbensflätta ! (:

efter det ska jag bara lägga mig i soffan och kolla på Glee som börjar klockan 20.00 på tv11 ;)

har gjort spanska läxan nu också som ska in imorgon,

först har jag spanska och sen hemkunskap på fredriksdal direkt på morgonen imorgon

så izabelle och rebecca kommer ju hit 20 i 8 typ så cyklar vi till fredriksdal :)

efter skolan ska jag va med hanna,anton och kanske arvid!

nu är ju dansen slut så blir inte någon dans på några veckor,inte innan jul iallafall,

ihelgen åker jag till pappa,fast lite senare på kvällen på fredag för kanske ska på " filmkväll" 

nu ska jag vara social i skype,puuuuss

Av cassandra - 30 november 2011 18:00

ligger i min säng och kollar på " 16 and pregnant" 

mamma håller på med maten så ska snart käka!

har inte gjort så mycket idag 

helt vanlig skoldag  ungefär och så var fredriksdals rektorn där och pratade om 7:an så ska dit någon dag snart och kolla och träffa dom nya klasserna ,fast det blir inte förrän efter januari,

skulle ju vart med kompisar förut men orkar verkligen inte ,somnade i soffan förut när mamma o dom hade åkt,

och vaknade typ för en halv timme sen,så kommer ju inte kunna sova inatt -.-

börjar med språk imorgon på fredriksdal och sen hemkunskap

så rebecca och izabelle kommer hit klockan 20 i 8 imorgon ,

imorgon ska jag va med hanna,anton och kanske arvid (:

men ska duscha nu och sen käka,puuuss

Av cassandra - 30 november 2011 15:23

precis kommit hem från idrottenshus har haft idrott!

nu ska jag duscha och sen kanske åka med mamma på nån sak (:

senare ska jag kanske träffa arvid och anton!

orkar verkligen inte blogga mer,puusss

Av cassandra - 29 november 2011 21:48

jaahh,hej sitter i köket o äter macka o dricker varm oboý! 

kom nyss hem har vart på villa,vill helst inte prata om det ,

slutade inte så bra så...

aja skit samma,nu är jag iallfall hemma jag ska bara lägga mig o sova nu ,väntar bara tills mamma kommer hem!..


har skit ont i magen ,tror fan jag dör snart ;oo

tar en alvedon o lägger mig,puuuss

Av cassandra - 29 november 2011 17:45

hej,har nu käkat ska göra iordning mig o sen dra hem till rebecka en stund innan villa! (:

sen senare blir det ju villa-match med martina,rebecka o kanske hanna och så träffar vi massor med folk där!

jag måste tyvärr dra nu,men harè bra ppuuuusss :*

Av cassandra - 29 november 2011 16:03

  

  

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards