caassandra

Alla inlägg under november 2011

Av cassandra - 10 november 2011 19:03

hej,väntar på att maten ska bli klar (stones) :)

kom hem för en stund sen har vart på idh o arenan en stund,

nu ska jag göra engelska läxan o sen käka o efter det blir det de dära braiga pogrammet

 som jag skrev igår att jag skulle kolla på med då hade jag typ tat fel dag så det var idag, :D

imorgon ska jag va med kompisar !

vet inte vad vi ska göra,nåt sköjjsigt blir det väl!

på lördag ska jag vara barnvakt till underbara nova o eliot,o så sover jag där :)

fryser skit mkt,har slängt på mig onepiece o tänt masssor med ljus o dricker varm oboy!

o sen blir det mys med mamma till det dära braiga programmet :)

nu kollar jag på " sos västkusten" för det är reklam på " teen mom"

bjuder på en bild!


 




Av cassandra - 10 november 2011 15:00

hej sitter i soffan o lyssnar på musik!

vet inte vad som händer idag,hinner inte skriva mer!

ska med mamma o hälsa på kenth på sjukhuset o sen hem till monica o fika!

bloggar mer sen,puss! 

Av cassandra - 10 november 2011 08:45

hej är på fredriksdal nu o har språk!

sitter här brevid sötaste izabelle (;

vi håller typ på o göra nåt korsord,o förut skulle man förhöra läxan o läsa högt!

hahah mitt uttal i mitt  

jag äger på spanska o engelska! 

efter spanskan nu så har jag o min klass hemkunskap typ 100 meter från det här klassrummet! 

men nu måste jag gör korsordet lr vad det är,pusss!

Av cassandra - 10 november 2011 07:08

hej,har nu gjort iordning mig o käkat o gjort spanska läxan!

gjorde inte den igår för hade så jävla ont i magen ,har haft det hela natten -.-

så har vart uppe sen halv 3 innaatt.. skit trööt

om 20 minuter kommer rebecka o izabelle hit ,då cyklar vi till fredriksdal o har språk! :)

efter det har jag o min klass hemkunskap,

efter skolan vet jag inte vad som händer o fötter,

men nu hinner jag inte skriva mer,pusss!


:*

Av cassandra - 9 november 2011 20:52

hhejj,det där braiga pogrammet var inte idag ,utan imorgon ! -.-

så det blir skräckis med mami o kristian ist,

imorgon vet jag inte vad som händer,inte ett skit tror jag!

är inte den bästa tiden just nu så ska nog bara hem efter skolan o va lite för mig själv o mysa med mamma!

 o SOVA :D

älskar fan att sova ,lr hr börjat göra det!

men det kommer inte bli så det vet jag ,för kommer sluta med att jag typ är påväg cyklande till kina!

men ska dra nu,puss!




Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards