caassandra

Alla inlägg den 8 november 2011

Av cassandra - 8 november 2011 21:32

hej,just nu sitter jag i min fotölj i mitt rum o lyssnar på ulrik -sticks and stones :)

käkar glass,med chokladesås o strössel!

ska sätta på en film o blega på den ,har inget annat för mig,sen är det väl dags att sova med.

så jag inte försover mig imorgon med!

måste gör aläxorna o packa idrottskläder nu ,puss!

Av cassandra - 8 november 2011 19:40

hejjhoopppgaalloooppp,nu sitter jag här intryckt i soffan med datorn iknäckt,filten på o godis-skålen framför mig!

mamma har ttyp tjejkväll r,lr dom ska kolla på desperate housewife!

så jag tar med godis-skålen o går upp o lägger mig i sängen o blegar på det (desperate housewife) :)

o så har mamma gjort kladdkaka o typ nån anna sak,är skit söt-sugen!

älskar kladdkaka,

idag har jag först dansat o sen va jag med en kompis,vi typ kollade på film hemma hos mig o sen drog vi ut!

imorgon blir det dans igen :d

men nu ska jag gå ner för jag hamnade visst här uppe ,så gå ner o sätter mig med dom andra

Av cassandra - 8 november 2011 14:49

 
Av cassandra - 8 november 2011 14:38

 
Av cassandra - 8 november 2011 14:30

hej,kom precis hem från skolan! hämtade neo oxå på fritids,så har gått med han hit ,hahha rebecca o han dampade lite på vägen hem bara ! hahha:D

nu ska jag byta om till dansen o ta nåt att äta snabbt,

sen blir det ju dans o sen åker jag hem direkt efter o duschar o sen vet jag inte vad som händer ,inget tror jag bara hem o chilla är fett trött idag!

ikväll ska jag kolla på desperate housewife med mamma o tjejerna :)

ennu en dag med hellvetes magen.har haft skit ont -.-

Dööödddarr maahgggeenn ssnnnaaarrttt!

men måste käka o byta om nu ,bloggar när jag kommer hem! pusssssssss :*

Av cassandra - 8 november 2011 06:00

heeeyyyyhhh,vaknat precis,fett trött!

ligger i min underbara säng o kollar på " jims värl" o käkar "coccoooppooppss o vaniljyougurt" ska snart gå upp ur den varma sköns sängen i det kalla kalla rummet,fryser sönder snart!

har typ inte kunnat sova för har haft skit ont i magen o mått illa .. -.-

efter skolan blir det hem o inte göra ett piss o sen dans på kvällen! :)

börjar med språk på fredriksdal nu på morogn ,så ska snart ut o möta becca o izabelle ;pp

så måste göra iording mig ,lr ska "möta" dom om 1 th  30 minuter så har inte så brottom ,men måste dra endå!

hhhaaa ennn braa daggg,puss :*


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards