caassandra

Alla inlägg den 7 november 2011

Av cassandra - 7 november 2011 22:13

om inte jag hade haft dig nu hade jag inte klarat mig ,jag hade inte stått på denna jord just nu denna sekund!

du gör allt för mig ,neo o alla andra ,även om du inte mår så bra själv,

jag önska jag kunde göra allt för dig ,du är en ängel,mitt syre mina lungor,

fyfan vad jag älskar dig ,det finns ingen bättre mamma än dig du är världens bästa!

jag hade tur som har dig som mamma,du är så vacker o underbar min älskade mamma,

du ska veta att jag älskar dig med hela mitt hjärta o kommer alltid att gööra ,o jag finns

alltid här till sista sekund o lite till!

vad som än händer ,är det alltid du o jag,livet ut,

man kan inte få en bättre mamma än dig,du är så otroligt underbar! du är som min bästavän !


 

looovvvjjjjaaaaa <3

Av cassandra - 7 november 2011 21:58

hej,ligger i min säng med täket på fötterna o kollar på " the perfect man"

har käkat o slängt på mig min mysiga pjamas o tat bort sminket!

kom hem vid typ 20 över 9,va på villa-matchen :d

är skit trött idag igen,så ska ta o lägga mig o blega på filmen o försöka ... SOVA !:D

imorgon börjar vi med språk så har gjort spanska läxan förut,

imorgon vet jag inte vad som händer ,har dans på kvällen!

så ska nog bara hem o chilla,o typ sova :D

älskar att sova!

har fett ont i magen o mår illa,nåt fel på mig,

har det varje dag ju ,sjukhuset i veckan !

mamma ska ringa dom imorgon ,för hon gjorde inte det i söndags.

för har haft ont imagen,mår illa ,huvudvärk ,yr o skit varje dag i 4 månader -.-

går ner o tar en alvedon,lägger mig i sängen o blegar på "the perfect man" o sover :D


Av cassandra - 7 november 2011 07:05

heyyyyhhoooppp,ligger i soffan i min morgon-rock under mitt täcke!

har kollat på "jims värld" o käkat frukost,

ska snart göra iordning mig o sen dra o möta rebecka o sen drar vi till skolan!

bloggar mer ieftermiddag efter skolan :d

hhhhaaa eennn bbbbrrraaa dddaaaggggggg! :D

ccciiioooa!


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards