caassandra

Alla inlägg den 14 november 2011

Av cassandra - 14 november 2011 21:53

hello,kom precis hem från villa-matchen! :)

efter skolan åkte jag hem o gjorde läxor o sen gjorde iordning mig,

sen drog jag o möte martina i stadsparken o så drog vi o fikade på 3B!

sen gick vi t veromoda o så köpte hon en pälsväst typ,ass snygg! :)

sen åkte vi till idrottenshus o kollade lite o sen stack vi till arenan..

efter typ 30 min kom nina,o vi satt typ o vänade på att matchen skulle börja,

sen när matchen var slut så satt jag ,nina o martina o väntade på kristian

o sen stack nina efter en stund och jag o martina satt kvar o snacka med lite olika ,b.la kingen!

sen så åkte jag o kristian med martina en bit o sen åkte vi till maggasinet o handlade lr han gjorde det jag va utanför o nu sitter jag här i min säng under ett varmt o skönt täke ,ska gå ner o ta nåt o käka o sen lägga mig o blega på film!

imorgon börjar jag med språk på fredriksdal klockan 8.00 -.-

o sen hemkunskap!

så izabelle o rebecka kommer klockan halv 8 t mig imorgon!

efter skolan blir det dans :d

men nu måste jag dra,pppuuuuuusssss!

Av cassandra - 14 november 2011 15:30

hej,sitter o bara njuter av livet just nu! ♥

ska snart dra till stan med martina o sen ikväll blir det villa-match! :)

hinner inte blogga mer,pusss!

Av cassandra - 14 november 2011 14:51

 

 
Av cassandra - 14 november 2011 14:43

hej,kom nyss hem från skolan!

ska göra iordning mig o fixa lite saker :)

senare blir det att va med martina,drar fram på stan en sväng med snyggingen! :)

ikväll blir det villa-match (;

haha o då kanske det blir en överraskning till martina om det blir som planerat!

ÖVERASKNING! mohhhahah :D


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards