caassandra

Alla inlägg den 9 november 2011

:*

Av cassandra - 9 november 2011 20:52

hhejj,det där braiga pogrammet var inte idag ,utan imorgon ! -.-

så det blir skräckis med mami o kristian ist,

imorgon vet jag inte vad som händer,inte ett skit tror jag!

är inte den bästa tiden just nu så ska nog bara hem efter skolan o va lite för mig själv o mysa med mamma!

 o SOVA :D

älskar fan att sova ,lr hr börjat göra det!

men det kommer inte bli så det vet jag ,för kommer sluta med att jag typ är påväg cyklande till kina!

men ska dra nu,puss!




Av cassandra - 9 november 2011 20:51

     

 
Av cassandra - 9 november 2011 19:49

hej,sitter o mumsar i mig lite godis!

ska nu kolla på det braiga programet som jag skrev föut :dd

orkar inte blogga mer idag,puss!

Av cassandra - 9 november 2011 18:45

hej har tjockat i mig tobleronetårta o godis!

mormor kom med godis till mig o tårta till alla :)

har duschat,förut var jag o dansa!

nu ska jag göra läxor o sen kolla på ett pogram typ lr serie vet inte vad det heter men ett ass bra pogram/serie klockan 8 på kanal 4 lr 5 tror jag :)

nu åkte precis mamma o kristian o handlade så är hemma med neo,o såg attt svampbob va på tvn!

så det blir svampbob-godis-läxor-bror-underbara filt-soffan-iskall cola - minimispa ;)

sen när dom kommer hem ska vi kolla på det där program lr iaf jag men tror mamma ska kolla på det med!

det är skit bra :d


heheh bjuder på en sjukt gammal bild,sen somras! pusssshhheeejj ;)


 


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards