caassandra

Alla inlägg den 2 november 2011

Av cassandra - 2 november 2011 22:42

siiittteerrr i eevvvvyyyyysss (evelinas) säng o lyssnar på muuusssiikk :D

hhon vill sova men orkar inte flytta på miigg!

imorgon fyller syster min 7 år!

så ska upp o sjunga o grejer tidigt -.-

sen kalajs o sen träffa olivia,louise o jennie :)

sen påå kväälleen blir det käk med farmor o farfar !

o på lördag sm  " världens starkaste man" o teakwando" :)

o även bio o kalass!

idag har jag inte gjort så mkt,lr när pappa slutade jobbet åkte jag ,han o magnus (farbror)

till uddevalla o kolla i affärer o dom köpte virke o sånt till huset o sen käkade jag donken! :)

men innan gjorde jag inget ty,va ute med elin !


               

Av cassandra - 2 november 2011 13:59

har precis fikat "bullar o saft"

ska duscha snart,sen blire att gå hem till farmor o farfar!

ikväll blir det att följa med syster min på fridrott o sen med pappa o träna :)

o så ska jago elin baka tårtor o sånt till imorgon ,ska ha kalajs för henne o rasmus!

för elin fyller 7 år imorgon o rasmus fyllde 11 år i förrförr går :d


Av cassandra - 2 november 2011 09:45

vakna av att pappa står o dansar  sjunger/skriker,syskonen bråkar ,då vill man bara ta kudden över huvudet o somna om !

fyfan dom är ju helt galna ,o pappa är ju inte helt normal,när han inte blev som han skulle!
o nu står han  typ på bordet o viftar med sin tröja o sjunger till " jag vill vara din margaret"

haha,omg ;o

ska snart käka frukost men den normala familjen,o sen dra till farmor o farfar :)

ikv blir det träning med pappa o syster ! först ska jag med syster min på fridrott o sen med pappa o träna,

kanske drar till överby med  min kära syster ,vet inte än!

men nu ropar dom dom där ute ,shingeling ! ;)


Av cassandra - 2 november 2011 00:22

 

Av cassandra - 2 november 2011 00:11

Du är grym,jag hade inte klarat mig utan dig!
du ställer alltid upp o ordnar för mig,o finns alltid där !

den senaste tiden har jag inte mått så bra,men du har alltid funnits där för mig,

det finns ingen bättre mamma än dig ,du är världens bästa!
jag älskar dig med hela mitt hjärta,du är så underbar o vacker min kära mamma!

om jag inte hade haft dig just nu,hade inte jag stått här på jorden idag,

o jag finns alltid här för dig med ,vi kan snacka om allt mellan himmel o jord!

du är en ängel utan vingar min underbara mamma,du ska veta hur mkt jag älskar dig!

 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards