caassandra

Alla inlägg den 25 november 2011

Av cassandra - 25 november 2011 21:16

ligger i soffan i emmas rum o kollar på idol! (:

brevid ligger en snarkande lillebror..

ska snart gå ner o hämta lite godis!

mormor o morfar sitter där ute i vardagsrumemt o kollar på Spåret ,

imorgon ska jag va med izabelle en stund senare på dagen blir det nog att träffas min underbara martina 'o sen på kvällen kanske jag o martina ska ha tjejkväll! :)

men först imorgon när jag vaknar drar jag först hem o lämnar mina saker o sen direkt til stan! 

ska dra nu ,puuss

Av cassandra - 25 november 2011 18:07

hej,precis kommit hem till mormor o morfar nu!

ska snart käka tacos,sen drar jag ut o träffar martina igen (:

kom typ precis hem från idrottenshus har vart där med martina o så träffade vi vilde ,så vi va med henne en stund!

nu ska jag ta o ringa mitt mongobarn martina,puuuussshhheeejjj! ;*

Av cassandra - 25 november 2011 14:26

hejsanhoppsan,drar o träffar martina ;d

blogggaarr mer senarre ikvvälll!!!

puuusshheejj!


 

Av cassandra - 25 november 2011 14:16

hej,kommit hem från en vanlig tråkig skoldag,har inte hänt så mkt!

skulle ha vart med izabelle men hon är sjuk :(

ikväll ska jag sova hos mormor o morfar,myyyyssspyyyss!

ska ta o käka lite kladdkaka nu o kolla på " teen mom ,o sen sticker jag iväg en stund ;)

puuussshhheejj!


Av cassandra - 25 november 2011 07:00

godmornninnnggg,nu sitter jag här i mammas o kristians säng i min morgonrock! (;

ska snart käka frukost med mamma o bror min o sen göra iordning sig för skoolan o sen dra o möta rebecca o sen mot skolan! efter skolan ska jag va med izabelle,hon kommer till min skolan när hon slutar, :d

vet inte riktigt vad vi ska göra,blir väll nåt sköjjsigt iallafall!

ikväll ska jag hem till mormor o morfar,ska sova där med bror min! ♥

myyyyssspuyyyyss!

hinner inte blogga mer nu,måste göra iordning mig nu,hejdo :d


FFFRRREEEDDDAAAGGG :DDDD

helg, (;:



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards