caassandra

Alla inlägg den 6 november 2011

Av cassandra - 6 november 2011 21:29

hej,har nu duschat! ska kolla på ema o käka kinamat!

hinner inte blogga mer nu,puss!

Av cassandra - 6 november 2011 20:51

hej,ska gå ner o ta något o käka o sen duscha!

har packat upp allt som jag hade med till pappa,

kom hem för typ 45 min sen,annacarin o mamma hämtade mig :d

sen när jag har duschat ska jag först göra läxor o sen kolla på jersey shore!

skulle ju sovit hos farmor o farfar igår men vi hade ju kalass o då va det meningen att jag skulle åka med dom när det va slut,men vi skulle till kyrkogården o tända på ljus,o sen hyrde vi film o käka pizza,så jag glömde o åka dit ;s

heheh :) idag har jag inte gjort så mkt,mest slppat!

vanlig tråkigt söndag,hatar söndagar,

har typ kollat på film hela dagen,o så somnade jag o pappa i soffan i några timamr

o sen va jag hemma hos farmor o farfar o sen hem o så bussaaadddee med pappa o elin innan mamma kom :D

hahah , men jag är ju klantigare än klantigast så jag ramlade ju såklart i trapppan o så skulle jag hälla vatten över pappa lr låtsas o sen så råka jag hälla på mig själv -.-

aja,men nu ska jag gå ner o kolla om det finns någotr att äta!

ciioooaaaa,

Av cassandra - 6 november 2011 20:51

hej,ska gå ner o ta något o käka o sen duscha!

har packat upp allt som jag hade med till pappa,

kom hem för typ 45 min sen,annacarin o mamma hämtade mig :d

sen när jag har duschat ska jag först göra läxor o sen kolla på jersey shore!

skulle ju sovit hos farmor o farfar igår men vi hade ju kalass o då va det meningen att jag skulle åka med dom när det va slut,men vi skulle till kyrkogården o tända på ljus,o sen hyrde vi film o käka pizza,så jag glömde o åka dit ;s

heheh :) idag har jag inte gjort så mkt,mest slppat!

vanlig tråkigt söndag,hatar söndagar,

har typ kollat på film hela dagen,o så somnade jag o pappa i soffan i några timamr

o sen va jag hemma hos farmor o farfar o sen hem o så bussaaadddee med pappa o elin innan mamma kom :D

hahah , men jag är ju klantigare än klantigast så jag ramlade ju såklart i trapppan o så skulle jag hälla vatten över pappa lr låtsas o sen så råka jag hälla på mig själv -.-

aja,men nu ska jag gå ner o kolla om det finns någotr att äta!

ciioooaaaa,

Av cassandra - 6 november 2011 20:50

     

Av cassandra - 6 november 2011 12:27

 

Av cassandra - 6 november 2011 11:15

helloo,sitter i vardagsrummet o äter ,flingor o yougurt o kollar på " my life is liz "

ska duscha snart o sen göra iordning mig o vänta till pappa kommer hem!

sen åker jag,han o lillassyrrraan ut till överby :d

i eftermiddag blir det käk hos farmor o farfar!

sen ikväll åker jag hem till mamma ,dom hämtar mig typ vid 8,

sen imorgon blir det ju skolan igen ,

kom på att jag har massor med läxor hemma hos mamma ,som ska in imorgon ;ss

aja för väl göra dom ikväll då.

men hare bra,puss!


Av cassandra - 6 november 2011 00:14

 

hhejjheejj,har nu kollar färdigt på "hur många lingon finns det i världen och" götakanal" ,så nu blir det att dejta sängen ;d är skit trööttt,orkar inte blogga mer,godnatt!

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards