caassandra

Alla inlägg den 1 november 2011

Av cassandra - 1 november 2011 22:14

hellu,sitter här inknuffade i soffan med allla syskonen :)

o snackar med roligt folk i skype !

ska snart kolla på " 99 sätt att åka ur en gameshow " lr vad det heter :d

imorgon blir det överby med syster miN!

sen träffa några kompisar ,på kvällen blir det käk med farmor o farfar,

hejdå gott folk ;)

.

Av cassandra - 1 november 2011 16:42

varför leva när  - man ändå ska dö.

Av cassandra - 1 november 2011 15:43

fixat mig nu!  efter typ 4 timmars skypeande :d

har haft skit ont i magen nu på förmiddagen ,drack mjölk förut :/

ska åka till sjukhuset nån dag o kolla varför jag har så ont i magen,trött,huvudvärk o illamående.

o jag har de täven om jag inte dricker mjölk,så det är väl nåt annat!

mormor kommer o hämtar mig o mamma om 45 min,ska ju vara där 30 min innan,men vi får väl vara där 45 min innan,för mamma måste ju hoppa upp för alla trappor o ner sen i biosalongen !

hehhe,den börjar halv 7 tror jag ,o är typ i 1 o en halv timme ,sen hämtar pappa mig vid typ kvart över 8 hemma ,så åker jag till vargön direkt efter ,så har packat nu,föresten vi ska kolla på " svensson svensson" :D

såg lite nä'r dom spelade in filmen ,för det var i vargön ,o så var han som är spiderman där o massor andra kändisar ;)

ihelgen ska vi ha kalass hos pappa för elin fyller år om 2 dagar alltså på torsdag o rasmus fyllde år för 5 dagar sen ,så vi ska ha kaljs ;)

sen på lördag kväll ska vi på "världens starkaste man ,teakwando,sumobrottning,jujutsi i sm" 

sen åker jag hem på söndag tror jag om jag inte stannar i några dagar til :d

jag kommer inte blogga nu från ikväll till söndag!

så ni vet ;)

kanske gör det ,bara om jag hinner!

men bloggar extra mkt när jag kommer hem ist,o massor med bilder :)

juste imorgon ska jag o elin åka o kolla på en hamster o papegoja påå zooet ,dom vill inte ha dom så vi kan få dom om vi vill! papegojan är rosa o en är grön ,yyeaah ;D

men vet inte om vi ska ha dom ,fast vi får ju köpa bur o det dära,för jag är ju bara hos pappa varannan helg o på loven ,så den är typ ingen ide men isf ska jag o elin ha dom ihop! :)

nu kom jag ju på att jag inte har köpt nåt till elin,så får åka o göra det nu snabbt!

fast pappa o dom har ju köpt från oss alla,men köper nåt endå! :d

men nu får ha det så bra,puss!


Av cassandra - 1 november 2011 13:16

sitter i köket o käkar pannkakor med skitungarna o mamma :)

ska snart göra iordning mig o sen hitta på något!

ikväll blir det bio med mamma o mormor :d

mmyyyssss!

hinner inte skriva mer ,puss!

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards