caassandra

Alla inlägg den 27 november 2011

Av cassandra - 27 november 2011 20:04

hej nu ligger jag i min säng o kollar på " plain jane" 

idag har jag vart med martina :)

vi har bara chillat typ ,åkte hem till mig vid 3 typ o sen gick vi ut en stund  :d

mamma har typ "sminkväll" eller det är massor med tjejer här o så kommer det 2 andra tjejer som visar smink 

imorgon är det ju en vanlig tråkig skoldag ,och sen har jag inget annat planerat ,fårse vad som händer ;)

men på tisdag blir det villa match med martina o massor andra  ,TAGGA :D

vilda o ville i mitt ♥ 

så söta 


nu ska jag gå ner o vara lite social,puuss

bjuder på en bild!


 

Av cassandra - 27 november 2011 16:06

hej nu är vi hos mig ,vi kom nyss hit

ligger i min säng o kollar på " breaking from above" o martina sitter i förtöljen :)

vi ska gå ner o ta något o äta o sen hitta på  något

mår skit illa,

förut var vi på idrottenshus och kollade på f97 handbolls match :)

men har inget mer o blogga om ,puuss

Av cassandra - 27 november 2011 11:17

hej,sitter med martina i hennes kök

sov ju här inatt ,skulle ju "facebook lana" men det gick ine så bra ;)

har precis käkat frukost,vi ska göra iordning oss nu o sen dra till idrottenshus o kolla på en kompis träning o träffa arvid :) sen vet jag inte mer vad som händer,

men bloggar mera senare,puusss


 

Av cassandra - 27 november 2011 00:24

hej,nu sitter jag o martina i williams rum ,o dricker cola o snackar skype (:

förut så va jag o martina ute,vi gick till hemköp o köpte cola o tog massor med mongobilder på väg dit o hem!

vi ska facebook lana ,heheh ;D

vet inte vad vi ska göra imorgon,sover väll länge..

kanske blir bio eller något,fårse

men nu ska vi nog kolla på film,börjar bli trött men vi ska ju facebook lana så måste vara uppe :D

får sätta på lite musik o dansa så man inte blir trött ;)

men orkar iallafall inte blogga mer nu,puss

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards