caassandra

Alla inlägg under oktober 2011

Av cassandra - 31 oktober 2011 22:39

åkte inte till pappa idag,åker dit på onsdag ist! :)

imorgon blir det bio med mormor o mamma o kanske madde ;d

svensson svensson !

ah,nu sitter jag i skype med massor roligt folk,skrattar så jag håller på o dö,HAHHA :DDD

eftermiddagen var inte den bästa direkt,somna för jag grät ,blev fett trött!

sen när jag vackna duscha jag o käka

o nu sitter  jag här,ska gå o lägga mig nu är så jävla trött,

det är ju en dag imorgon med,

vet inte vad som händer o fötter imorgon,men på kvällen blir det ju bio :)

kanske drar till skövde en sväng med mamma ;d

men ska ta o lägga mig i sängen o kolla på " i taket lysser stjärnorna"

o gråta ennu mer,så sorglig i slutet ju,

juste på jul-lovet drar

jag

mamma

neo

kristian

mormor

morfar

emma

atle

max

till danmark i 1 vecka o bor på hotell o går på legoland o de där badpalatset ,fett kul ska det bli!

men orkar inte blogga mer nu,lägger mig o blegar på film ,godnatt!




Av cassandra - 31 oktober 2011 15:31

drar till pappa i 1 vecka :)

o kommer ifrån denna stad ett tag,

fast ska va själv hemma med elin o evelina hela veckan ,o kanske rasmus vet inte när han kommer!

för pappa o citronen jobbar!

det blir väl awesome -.-

HAHHAHAH,

pappa o elin  kommer vid typ 8 ikv  hämtar mig så är typ i vargön vid 9 ikv!

så innan det blir det mys med mamma kristian o neo!
kristian hämtar mig här vid typ halv 5,så nu ska jag o madde padde käka tacos :d



Av cassandra - 31 oktober 2011 14:37

     

Av cassandra - 31 oktober 2011 13:43

tjenare,just nu sitter jag o snackar med pappa i telefon!

kanske åker dit ikv ,vet inte än :)

jag o madde har precis käkat o ska snart fixa oss,

sen vet jag inte vad vi ska göra,kristian hämtar mig vid halv 5 typ!

o sen ikv vid typ 8 kanske pappa kommer o hämtar mig,men vet inte än om jag vill åka dit idag,

annars åker ja dit på typ  onsdag  lr torsdag för ska igentligen dit på fredag men åker nog dit lnågra dagar innan :)

lr så  sover jag hos farmor o farfar till på onsdag o sen åer jag till pappa d,lr går,typ 200 meter :dd

men tror inte ja åker idag ,höstlovet börja ju fan idag!

men hinner inte blogga mer just nu,puss!


Av cassandra - 31 oktober 2011 13:07

hej,vakande typ för 20 minuter sen o madde typ nyss :)

vi ska göra iordning oss o käka frukost!

sen vet jag inte vad som händer,

jag ska nog dra hem om typ 2 timmar för mamma o kristian ska till sjukhuset så jag ska va hemma med neo tror jag lr han ska va hos nikki tror jag men jag är hemma med han ist,för mår inte så bra just nu..

tror jag åker till farmor o farfar ikväll lr imorgon ,vill  bara komma bort ett tag !

men hoppas ni har det bra iaf,o ni får ha det bra ,puss (:

Av cassandra - 30 oktober 2011 22:32

hej,sitter här med madde padde päron pung  ! :D

sover här inatt,vi har precis kollat färdigt på heart break hotell, vi ska snart kolla på skräckfilm,men vet inte vilken än! :)

förut va ju jag hos mormor o morfar o käkade massor.

fett m'ätt,

men nu ska vi kolla på film,ha det bäst! 

puss ;r

Av cassandra - 30 oktober 2011 18:32

hje,just nu sitter jag hos mormor o morfar (:

har kkat middag o efterätt,är fett mätt!

snart drar jag hem till madde en stund,kanske sover där :dd

imorgon kväll blir det frhoppningsvis bio med mamma!


bjuder på en snabb bild!!!

 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards