caassandra

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av cassandra - 5 oktober 2011 21:42

hej,dansat idag! :)

efter det åkte jag hem o duscha sen stack jag o martina o träffa nina!

vi va på idrottenshus en stund o ute.

imorgon ska jag va med martina,kanske arvid o några mer !

ska lägga mig o blega på film  nu med mamma <3

språk direkt på morgonen imorrn ,sen hemkunskap!

idag var klassen på ungdomsmottaginen o så lacka vi tänderna i skolan.

nu ska jag gå ner o käka kvällsmat o sen kolla på film,puss ;*

 


Av cassandra - 5 oktober 2011 06:30

hej,halvsover i sängen! väckarklockan ringde precis.

är sjukt trött,

ska snart gå upp fast ska gå ner då da men.. hhehe ;)

ska käka frulle,fixa mig o sen cykla till skolan!

ska till ungdomsmottagning idag med skolan lr 6a o 6b.

o innan det ska vi göra nån som dät flour lakning ,

så tandläkaren kommer till skolan.

efter skolan blir det dans med engång o sen träffa martina :)

hinner inte skriva mer nu ,pusshej !

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards