caassandra

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av cassandra - 24 oktober 2011 17:21

hej nu sitter jag i soffan i vardagsrummet under Världen bästa täcke o kollar på " Audrina"!

skit bra prgram på mtv :) 

o käkar varm kladdkaksmet o drikcer sockerdricka.

mamma bakade kladdkakor så tog smeten som blev över,

skulle igentligen åka till sockerbruket o pyssla men har assss ont i magen ;s

tror det är för drack mjölk föut,skit bra ! (NOT)

har ju blivit laktos typ,

så nu väntar jag på att maten ska bli klar (lassange) sen blir det film o mys med familjen !

skulle ju på ett möte idag,men blev inte av! SOM TUR VAR :D

bloggar mer senare ,puss!



Av cassandra - 24 oktober 2011 07:36

hellu,har nu gjort iordning mig o käkat frulle!

ska snart åka o möta rebecca :)

efter skolan ska jag åka på ett möte med mamma o sen va med arvid o så vet jag inte vilka mer som skulle va med,men några andra iaf!

glömde o berätta att ifredag var ju jag o martina på disco,hade skit ont i magen så kunde inte dansa :/

men det va kul ändå,sen så gick jag,martina,emilia,julia,emma,hanna,liam o kalle till amigo o käka o på hem vägen gick jag o martina o sjungde o hoppade till pippi-långstru,p xddd

skit kul,sen gick vi till discot igen!

igår var    här en stund!

men nu måste jag dra,puss!



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards