caassandra

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av cassandra - 2 oktober 2011 21:09

       

Av cassandra - 2 oktober 2011 20:40

hej,sitter i soffan o kollar på " sex and the city   " o tjockar mig med godis o cola,brevid ligger mami med sin brutna fot! väntar på kristian ska komma hem då blir det film med han o mamma :) igår när mamma var på möhippa så var dom o red på lrk ,o då fastnade mammas fot i fotbyggeln o så vred hon foten ,så hon bröt den! så på onsdag blir det  operation för hennes del :/

igår var vi ju barnvakt,va jätte roligt ! hade en awesome dag.

först va vi på stan,sen stadsparken ,fikade o sen gick vi ut o käkade på pizzeria efter det gick vi till zooet o sen köpte vi godis till nova,sov där oxå!

imorse när vi vaknade så käkade vi fruskot sen gick vi hem till martina o fixa oss !

sen träffa vi iza i stadsparken o så åkte vi o tog kort.

o typ cyklade runt lite över allt i stan,

imorgon efter skolan ska jag ,izabelle o martina åka o ta hål i öronen lr bara jag o martina ,ska ta uppe i brosket ;)

o sen blir det stan,tror jag !

nästa helg blir det pappa :) ,har inte vart där på 2 månader typ.

men nu ska jag ha myspys med mami ,pusshej :*




Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards