caassandra

Alla inlägg den 11 oktober 2011

:)

Av cassandra - 11 oktober 2011 20:47

 
Av cassandra - 11 oktober 2011 20:37

hej,kommit hem efter en grym dag!

efter skolan åkte jag direkt hem o fixa mig för dansen ,sen åkte jag o dansa!

efter det hem o duscha o käka,sen åkte jag o träffa nina o så stack vi till idrottenshus o träffa martina :) o så va vi en stund med sebbe ,william.a o john,

sen åkte vi till ug (sockerbruket) o typ sjungde o lyssnade på musik o så...

fett kul,ska dit nästa tisdag med nina o martina! o typ spela in en  skiva ;D

nu ska jag käka smörgås tårta o kolla på desperate housewives ,o så står det en godisskål ;d

sry,har inte bloggaat på typ 1 vecka,men har inte haft tid!

va hos pappa ihelgen o så dansen o kompisar o så! o mamma bröt benet så har vart på sjukhus o hjälpt henne!

igår va jag med Arvid,Oskar,Martina,Ebba,Julia,Hanna,Olivia o Rebecca :)

va på idrottenshus o arenan typ,hade sjukt kul!

Grattis till ebba o oskar :)

men hinner inte skriva mer just nu,bjuder på en snabb bild!




 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards