caassandra

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av cassandra - 13 oktober 2011 21:04

 

Av cassandra - 13 oktober 2011 20:58

hej,sitter nu i soffan under VÄRLDENS bästa filt!

ska kolla på film med mamma o kristian som ni redan vet (;

mamma var i skövde förut o shoppade,

fick 2 par nys skor ( vinter skor o ett par höga skor)

mössa o vantar ,sminkbort-tagning,inpackningar till håret , hårsprej,mascara,pippi-tröja o ett par blåa tajts :)

tack mami,

är sjukt trött,somnar snart !

så ska bara kolla lite på filmen,somnar säkert i soffan ,hehe :d

hare bra,puss!

 

Av cassandra - 13 oktober 2011 20:50

 

Av cassandra - 13 oktober 2011 20:16

hellu,idag har jag vart med martina o felicia :)

vi har vart på ug o fotat o så va vi en sväng på stan!

felicias buss gick vid 7 så jag o martina stack hem till varandra för martina skulle hem för hon skulle passa en underlat ,som honfick så den är hennes nu :d

så jag stack hem,o har duschat käkat o nu sitter jag i soffan under VÄRLDENS mjukaste,skönaste o varmaste filt! somnar nästan,

i skolan idag hade vi språk o hemkunskap på f-dal ,gjorde köttfärsås o spagetti på hemkunskapen.

sen så var jag oxå "mat-tant" lr stog i köket med olivia :d

imorgon ska jag åka o bada med martina o rebecca (;

sen vet jag inte mer vad som händer,

oskar,arvid o anton kanske ska med dit,vetinte än!

körde resling (stavning) på rasterna idag så har skit ont i ryggen o armen,hahah rebecca hoppade på mig så fick skit ont ,ryggen typ knäcktes ;/ hhahah ;)

nu ska jag kolla på film med mamma o kristian :)

ska dra,bjuder på lite bilder sen dagen!


  

felicia :)

  

jag o felicia :)    martina :)



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards