caassandra

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av cassandra - 27 oktober 2011 21:05

sitter o kollar på " criminal minds" med gabi :)

vi ska snart käka kvällsmat o sen lägger jag mig o kollar på film!

mamma o kristian är på sjukhuset ... :(

o neo sover!

imorgon blir det ju film o "mys " i skolan ,o sen bad!

efter skolan blir det förhoppningsvis kompisar,vet inte än!

kanske om jag kan ,sen på kvällen kommer det folk hit :)

men måste dra,hjedå! <3

Av cassandra - 27 oktober 2011 18:49

hej kollar på Teen mom!

men just nu är det reklam -.-

jag o neo väntar fortfarande på mamma o kristian!

dom har vart o handlar i typ 1-2 timmar snart,

är skit trött ,ont i huvudet o fryser sönder snart !

ska lägga mig o kolla på film i sängen min senare men först packa till imorrn o plugga spanska o matte.

först imorgon när vi börjar 08.00 så ska vi kolla på film till 10.00 och så ska man om man vill ha med godis!

o sen vid 10.00 ska vi kolla på en annan film,o sen vid 12 har vi bad o sen slutar vi 13.00

sen är det LOOOOVVV :D

JIPPI!


nu är reklamen slut,så byebye!


Av cassandra - 27 oktober 2011 18:04

 

hej,sitter vid tv:n o degar!

precis kommit hem från kompisar :d

jag o neo är själva hemma,för mamma o kristian är o stor-handlar!

så jag o neo ska kolla på svampbob o käka kladdkaksmet!

har köpt godis,cola o popcorn ,för vi ska kolla på film i skolan så man skulle ta med sig nåt om man ville!

efter skolan vet jag inte vad som händer,försöker få tag på martina o kolla om hon vill hitta på nåt (:

sen på kvällen kommer det folk hit :d

men nu börjar `teen mom`,cioa!

Av cassandra - 27 oktober 2011 06:30

godmorrning,vaknade upp i världens bästa säng med ett leende!

är skit glad idag,vet inte varför! :D :D

nu blir det att käka fulle med bror min o sen göra iordning sig.

halv 8 kommer izabelle o rebecca hit,för då drar vi till fredriksdal o har språk! :)

hheelllyyeeaahhh!

sen diretk blir det hemkunskap med "bästa" klassen -.-

JIPPI! :D

ska baka bullar o muffins,

men nu måste jag dra,bloggar mer  efter skolan! puss,


 


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards