caassandra

Alla inlägg under oktober 2011

Av cassandra - 15 oktober 2011 13:51

   


Gå bakom mig
Gå framför mig
Gå vart du vill älskling
Men gå inte ifrån mig.
Älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara,
För jag är den jag är och det kommer jag alltid vara!

Av cassandra - 15 oktober 2011 12:32

hej,nu har jag rensat garderoben o städa hela rummet o slängt massor!

så nästa vecka blir det att shoppa gärnet med mamma :)

ska köpa en jätte stor spegel,ett ny bokhylla o hänga upp platt-tvn på vägen ,köpa massor med kuddar o ha i hela sängen o nya kläder!

nu ska jag duscha o sen fixa mig,vet inte vad som händer idag!

ska hitta på något på familjen lite senare o sen ikv blir det kompisar (:

o sen senare på kvällen ska jag bort med familjen på typ " spelkväll" o käka mat.

imorgon fyller ju brorsan år,så ska ha kalajs hela dagen först för släkten o sen mammas kompisar o doms barn,med familj o sen senare barnkalass ,

tror jag drar ut o tar lite kort ,puss!

Av cassandra - 15 oktober 2011 10:46

hej,just nu så städar/rensar jag o mamma mitt rum!

ska snart dra till stan o köpa presenter till bror min :)

han fyller 6 år imorgon,

så ska ha kalajs imorgon,så ska åka o hämta tårta o sånt med mamma!

sen senare ska jag träffa kompisar (:

men ska dra nu ,heeyssvveejjs!


 

Av cassandra - 14 oktober 2011 21:43

har skit nt i maggen,den är helt uppsvälld o har skit ont i maggen!

har haft det i typ 2 veckor nu,så vi tror att jag är laktos.

ska åka o kolla det,men får inte dricka vanlig mjölk o sånt nu,

gör skit ont,känns som om jag är gravid ! lr vet ju inte hur det känns men ändå ;d

aja,nu blir det att dejta sängen o sova länge imorgon!

godnatt :D

SSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVAAAAAAAA

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

DDDDDEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTT

BBBBBBBBBBBBBBBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSSTTTTT
TTTTTTAAA

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMM
M

FFIIIIIINNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSS

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!


Av cassandra - 14 oktober 2011 19:51

har precis drat i mig en liten bit av min egna hemgjorde pizza!

ligger nerbäddad med VÄRLDENS bästa filtar o familjen o väntar på att idol ska börja! bordet är fullt av götta götta , ( godis,chips,dipp,gurka,morot o cola)

just nu så dunkar vi musik,bror min står på köksbordet o dansar,mamma hoppar runt på sina kryckor o kristian går o typ sjunger/dansar ,hahah crazy family ;)

imorgon blir det nog en sväng till stan med mamma o kristian!

för på söndag fyller ju bror min 6 år :d

så ska ha kalajs o sånt !

så ska köpa presenter o tårta o grejer ..

sen kanske det bli en sväng till newbody ;)

men nu börjar idol,Love!

Av cassandra - 14 oktober 2011 17:45

hej,kom precis hem!

ska snart baka hemmagjord pizza o chokladbollar md mamma :)

ikv blir det film o mys med familjen!

orkar inte blogga mer just nu,kanske senare,

hare bra,heyy!


Av cassandra - 14 oktober 2011 09:30

  hejsan,har fixat mig nu ska snart käka frulle med mami o bror!

har idrott direkt nu på morgon,ska springa  :)

men ska spring i stan runt grönabron , majåker o wenneberg o skit,för man får tydligen inte vara i skogen nu för det är nån jävla älg-grej,


måste dra,cioa!

    

Av cassandra - 14 oktober 2011 08:45

hellu,har försovit mig! då är det jubra att blogga oxå ;)

hahahha,mobilen (väckarklockan) ringde klockan halv 7 o så somnar jag alltid om så mamma kommer upp o väcker mig vid 10 i 7 o sen går hon o lägger sig typ o då somnar jag alltid om typ

  ,aaja! för skynda mig lite då ..

ska ha brännboll o film bara idag ,ska möta 6a i brännboll!

efter skolan blir det badhuset med rebecca o martina :)

o kanske arvid o anton

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards