caassandra

Alla inlägg under oktober 2011

Av cassandra - 19 oktober 2011 20:48

hej,dansat idag! :)

va ättekul ,började med paren!

sen när jag kom hem så duschade jag o käka sen så ah nu då ,så sitter jag här brevid mamma i soffan som tar spruta i magen :/

o ligger med sin brutna fot o kollar på " Mia o klara"

ska snart ha mini-spa jag o mami, berggrens mini-spa ;)

fotbad,masage,ansiktsmask ,o kolla på film !

livet leker ibland :)

imorgon ska jag kanske va med martina ! :d

men först språk o hemkunskap på fredriksdal,

ska baka bullar på hemkunskapen ,fårse hur det blir.

men ska ta o ringa o tjöta lite med far min nu :)


så ni får ha det så bra,puss!




Av cassandra - 18 oktober 2011 20:54

 

Av cassandra - 18 oktober 2011 20:09

 

Av cassandra - 18 oktober 2011 08:18

hej,vaknade precis ! klockan ringde inte förut.. så har försovit mig ;s

har språk nu o sen hemkunskap på fredriksdal så åKer när det är slut vid 10 så kan vara hemma o chilla med mami! <3

efter skolan kommer martina hit :)

vi åker direkt till sockerbruket tror jag,

sen på kvällen ska vi till studion o spela in en skiva typ! (:

jag tror mamma kom hem för typ några timmar sen från sjukhuset hennes ffot har gåt av ,så hon har fått tat spruter i foten o massor med grejer,så hon sover brevid mig just nu! men hinner inte blogga mer just nu,puss!


 

Av cassandra - 17 oktober 2011 18:20

   

Av cassandra - 17 oktober 2011 17:49

   

 
Av cassandra - 17 oktober 2011 17:45

 

 
Av cassandra - 17 oktober 2011 15:57

hej,just nu sitter jag i soffan o kollar på "paris hillton bbf"

o väntar på att mamma ska komma hem från sjukhuset o neo o kristian :)

när dom kommer hem ska vi hitta på nåt o sen efter drar jag ut en sväng!

imorgon blir det sockerbruket med martina o kanske nina (:

en på kvällen ska vi spela in en skiva typ,i studion på sockerbruket,

så lägger upp bilder o låten efter imorgon kväll!


       

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards