caassandra

Alla inlägg under november 2011

Av cassandra - 12 november 2011 12:35

hej,sitter hemma hos bianca! åkte hit r o kolla på hennes kattungar ,fett söta :oo 

ska snart dra hem för ska va barnvakt åt nova o eliot,sover där oxå för dom kommer hem sent inatt gabi o dom!

vet inte vad vi ska göra,nåt blirdet väl!

men jag bloggar mer när jag kommer hem sen,puss!

Av cassandra - 12 november 2011 00:48

hej,nu sitter jag i min säng men täcket över benen o datorn i knät!

har tagit bort sminket,borstat tänderna o håret o nu blir det film på datorn o sen sova :d

har laddat ner så därför kollar jag på datorn,

mamma o dom kom precis hem typ,

imorgon ska jag först kanske åka tåg  med biannca o hämta hennes kattungar,vet inte rikigt än,

hjon frågade om jag ville det för vi åker grattis för hennes mamma jobbar som tågverdina :d

så tror jag hänger med,fårse men isf för jag gå upp tidigt -.-

sen vid 4 åker jag hem till nova o eliot o är barnvakt till dom,o så sover jag där till på söndag!

är skit trööt nuuu ,har inte sovit på 4 nätter

har haft så jävla ont i magen o mått illa,

i onsdag ; vaknade jag halv 2 gick upp o kolla på film till 6 i min säng  o då somnade jag till klockan 10 i 7

torsdags ; vaknade tjugo i 5 ,låg i sängen o kollade på film o sen efter typ 1 halv timme gjorde jag iordning mig o käka frukost.

igår (fredag) ; vakknade jag 5 över 3 o typ gick upp o drack vatten o gick på tos sen somna jag o vakande o somna o vakna i 1 timme typ sen så låg jag i sängen till klockan 7 o hade skit ont i magen -.-

så får se om man kan sova denna natt!

godnatt,

Av cassandra - 11 november 2011 22:29

hej,bianca åkte precis hem! vi har kollat på film o käkat pizza o godis.

hon åkte precis hem,så nu sitter jag här hemma helt själv o det är kålsvart ute 

fett läskigt ;/

mamma o dom kommer typ inatt!

så ska kolla på film o typ va social vid facebook

framför mig står 2 tallrikar med chokladbollar,1 chips påse ,1 cola o godis

tror jag ska spy,

förut var vi vid arenan o isstadion o kollade på ishockey o kollade på ladies night! :)

fast va ju utanför,man hörde enda bort till idrottenshus!

imorgon händer det nog inte så mkt,ska vara barnvakt på kvällen :d

sen vet jag inte mer...

men nu ska jag fortsätta kolla på filmen,puss


     


(;

Av cassandra - 11 november 2011 19:45

     

 
Av cassandra - 11 november 2011 16:15

hej,har nu bakat klart chokladbollarna! dom står i kyllskåpet,

ska hänga med mamma fram på stan o köpa lite godis o pizza till ikväll

sen drar jag ut en sväng ;d

orkar inte blogga mer u,bloggar mer senare ikväll!

Av cassandra - 11 november 2011 15:01

hej,har precis bakat chokladbollar!

sitter i soffan o kollar på " my life is liz" o typ trökar,

va med kompisar förut men stack hem!

vet inte vad som händer senare,dom andra ska till köttbullebyn ikv!

men stannar hemma ist,så mamma köper med pizza o godis o hyr film till mig :)

skulle igentligen vart med kompisar,men känner inte får nåt längre..

aja,hoppas ni får en bra fredag iaf,pusss! ;*

Av cassandra - 11 november 2011 06:15

sitter här nyvaken o vet inte om jag sover lr är vaken typ,skit trööt!

löst o bara somna om o sova !

men idag är det ju fredag,så helg :D

ska gå ner o duscha o käka o sen göra iordning mig o sen cykla o möta rebecka sen drar vi till skolan! :)

efter skolan blir det kompisar o sen på kvällen iväg med familjen xdd


men nu måste jag hoppa in i duschen ,pussheejjj!


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards