caassandra

Alla inlägg under november 2011

Av cassandra - 22 november 2011 07:02

kom ihåg Gårdagen
dröm om morgondagen

men lev Idag!

 

:)

Av cassandra - 21 november 2011 22:59

hej,sitter här hemma hos martina! fett trött ska snart dra hemlite sent jag vet klockan är typ 10 över 11 ,

kommer fan inte komma upp till skolan imorgon,börjar med språk så ska möta becca  iza vid halv 8!

efter skolan blir det martina o dans (:

va ju på bio förut med emilia  o martina,sjukt bra!

Breaking dawn,

o sen efter bio gick jag o martina hem till martina o sjungde för pella  (martinas undelat) som har dött

r.i.p <3

heheh martina sjungde jätte fint o spelade gitarr i sina gummistövlar!

sen gick vi in o käkade glass  o haft lite tjejsnack ;)

mamma är  här ,annacarin har typ tjejkäväll o så är det typ 2 tjejer här o visar smink för dom! :)

o andra..

så ska vänta på henne,sen skjutsar annacarin hem oss

ska lägga mig med en gång när jag kommer hem ,annars kommer jag väll vara död imorgon fast det kommer jag endå!

men hinner inte skriva mer nu,puuusss ;)

Av cassandra - 21 november 2011 14:34

hej,sitter här o snackar emiliia i telefonen :)

kom hem för en stund sen,ska göra läxor o sen göra iordning mig!

o sen vänta t kristian slutar vid 4 för då kommer han o hämtar mig o se drar skjutsar han hem mig till martina!

sen vid 6 drar vi till folketshus,sen vid halv 7 börjar bion! BREAKING DAWN :D

emilia kanske hänger med,om det gick bussar in till stan ikväll! :d

bloggar mera sen ,hinner inte nu! pusss (;


Av cassandra - 20 november 2011 19:17

hej,sitter i soffan o käkar glass med chokladsås o bilar (godis) på!

kollar på awkward ,bästaste! (;

emilia åkte hem för en stund sen,hon sov här en natt till bara för igår när vi stack hem så hängde emilia med mig hem för hennes pappa skulle hämta henne här fast lite senare så vi kollade på film o va ute o sånt o sen va klockan halv 12 oså hade han glömt av o hämta henne ah så hon sov här en natt till! :)

idag har vi vart på idrottenshus,kollat på new body (;

o så träffade vi massor med folk där! sen efter en stund kom liam dit,men vi stack sen efter en stund!

kom hem för 20 minuter sen typ,ska nu kolla på awkward o sen tar o ringer o tjöter lite med far sin :)

imorgon blir det bio med martina ,kanske emilia!  BREAKING DAWN! :D

yyyeeeaaahhh,alla säger att den ska vara sjukt bra,

så efter skolan blir det hem o göra läxor o sen vid 5 drarjag hem till martina o sen vid 6 ska vi va på biografen :)

sista veckan med dansen nu då,sen är terminen slut.

så blir dans på tisdag o onsdag bara!

men nu orkar jag inte blogga mer idag!



Grattis annacarin,hoppas du haft en underbar dag o även får en underbar kväll!

puuusss     



Av cassandra - 20 november 2011 00:21

 

boy bitch
girl: I've been called worse
boy: who what?
girl: Your girlfriend.

Av cassandra - 19 november 2011 22:09

hej,sitter här med emilia ,miranda,oliwer,neo o nikka :)

har vart på villa-match idag! vill vann med 7-3 :)

igår va jag,martina o emilia på skräck-kvällen på sockerbruket!

sjukt kul,spökvandring ,pyssel, o så fick man ta kort o skit :)

sen stack vi hem till mig o så sov vi här!

jag o emilia ska snart kolla på film!

va ute med liam lite förut ,typ 20 min

emilia ska typ dra hem om 1 timme lr nåt till hennes pappa,

imorgon vet jag inte vad som händer ,nåt blir det väll ;)

har inte något mer o skriv,ha en underbar lördags kväll,puusss


Av cassandra - 17 november 2011 20:50

hej,idag har jag vart med martina! :)

vi va först hos mig o fikade o typ chillade sen stack vi till martina o sen idrottenshus/arenan :dd

imorgon ska jag följa med martina till mmusikskolan efter skolan ,slutar med bad imorgon!

o sen på kvällen ska vi på den dära spökvandringen på sockerbruket (;

skulle igentligen till  pappa imorgon men stannar hemma hos mamma ist!

men ska gå ner o käka nu o sen lägga mig! fettt tröööttt jjaaaooo,blir nog att blega på film :)

hare bra,puuuuussss!



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards