caassandra

Alla inlägg under november 2011

Av cassandra - 24 november 2011 15:09

         

 
Av cassandra - 24 november 2011 14:37

hej,lyssnar på lite julmusik o sitter under ett varmt o skönt täcke i soffan o kollar på svampbob o dricker oboy!

mamma har "adventspyntat"  o bakat pepparkakor ,så luktar nybakade pepparkakor

livet är gött ibland! :)

ska snart göra klart läxorna o sen drar jag ut o springer (:

senare ska jag nog träffa mina favorit killar,

imorgon ska jag sova hos mormor o morfar

o va med sötaste izabelle :)

men ni får ha det så bra,puuusss!


 


Av cassandra - 23 november 2011 21:35

hehe,lägger mig o läser o sen sätter på en film!

typ läxa att man ska läsa varje dag vissa minuter typ,

är så sjukt trött,så skiter i det o lägger mig o sover istället o göra alla läxor imorgon istället!

sv

hjärnan ( frågor om hjärnan ,ca 10 st frågor)

engelska ( 6 glosor + 6 oregelbundnaverb + översätta 10 meningar)

spanska ( 6 meningar + 5 glosor)

religion ( 15 frågor)

matte ( 1 sida)

skit mkt läxor ju ;o

sen vet jag inte mer vad som händer imorgon efter skolan,nåt blir det väll!

eller så är jag bara hemma o slappar,tror jag gör det ,blivit fett trött på dagarna nu senaste tiden efter skolan.

börjar med språk på fredriksdal imorgon klockan 08.00 ,sen hemkunskap direkt efter :)

men nu ska jag lägga mig o dejta sängen,hade jag tänkt ;)

puuuss!

Av cassandra - 23 november 2011 19:42

hej,sjäklv hemma nu ! mamma o kristian är på föräldramöte o neo är hos terese! :)

förut va jag på utvecklingsamtal,gick väll bra! (;

nu ska jag duscha o sen kolla på " awkward"

imorgon vet jag inte vad som händer,inget planerat!

haré bra,bloggar mer sen! PUUSSS :*

Av cassandra - 23 november 2011 15:27

hej kommit hem från aktivitetsdagen ,har haft aktivitetsdag med skolan!

va båda roligt o segt , från 09.00 - 11.00 va jag på sockerbruket (ug)

sen stack vi tillbaka till skolan och käkade ,och sen vid 12.00-14.00 va jag på arenan o åkte skridskor :)

på sockerbruket spelade jag typ fotboll,satt vid datorn o kollade på "älska mig" med jonna o massor andra ;d

sen efter arenan när vi hade slutat stack jag,hanna,arvid,anton,axel med mera till donken!

o sen stog vi o snacka en stund o sen drog jag hem,tror jag fryser igjäl snart

påväg o bli sjuk tror jag , ont i huvudet-mår illa-fryser-trött-hängig typ o fryser ändå mer,

ska dra till dansskolan om typ 30 minuter ,sen efter dansen blir det utvecklingsamtal -.-

JIPPI!

hatar utveckligsamtal!

sen när jag kommer hem ska jag bara duscha o sen lägga mig i soffan o bara chilla,man kan inte inte frysa mer än mig,jag lovar! :ooo

aja,men ska dra snart så måste byta om o göra spanska läxan snabbt,puusss! :*

Av cassandra - 22 november 2011 20:43

hej ligger i min säng o kollar på " teen mom" ,har äntligen fått kanaler på min tv i mitt rum

för innan kunde man inte ha det på den,vet inte varför

så har bara kunnat se på film ,men nu har jag alla kanaler :)

o det bästa den sitter på vägen nu ,fett gött o bara ligga här o chilla!

har dushat o fixat till imorgon ,packat ner skridkor o allt.

jag är fett trött,så orkar inte blogga mer,puuuussss!



Av cassandra - 22 november 2011 20:05

hejhopp,sitter här i soffan pisseblöt efter att ha hoppar i snån vid isstadion med martina! :)

hahah fett kul, idag har jag vart med martina som ni kanske fatta (;

först va jag o dansa o så kollade hon på,sen stack vi till idrottenshus o sen gick vi o typ dödade varandra i snöhögarna utanför isstadion! sen så kollade vi på arvids bandyträning o sen gick vi in på idh igen o så värmde martina sina fötter! :)

kom nyss hem,sitter här o käkar kvällsmat o kollar på " awkwards" :D

imorgon i skolan ska vi ha " aktivitetsdag" så

klockan:


09.00 - 11.00 ska jag va på sockerbruket (ug)

man får göra vad man vill!

11.00 - 11.30 käka på skolan

12.00 - 14.00 isstadion :)

se slutar vi ;p


efter "skolan" lr när vi slutar som sagt,så har jag dans med en gång så åker direkt dit tror jag! :)

och sen ¨på kvällen blir det modeshow på de la gardie!

nu ska jag hoppa in i duschen o sen göra läxor!

harè bra,puuusss! :*


Av cassandra - 22 november 2011 14:47

tjenare,sitter här brevid martina hemma hos mig! (:

kom typ percis hit,hämtade oxå neo på vägen på fritids!

ska snart dra t dansskolan o sen efter dansen blir det att kanske träffas några andra men ska iaf till idrotteshus :d

vi ska ta något o käka nu.pusss ;)



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards