caassandra

Alla inlägg under november 2011

Av cassandra - 13 november 2011 19:46

hej ,ligger i soffan med mamma o kollar på "plan jaine" o degar!

har precis käkat,ska snart hoppa in i duschen!

imorgon är det ju skola så ska typ göra iordning för det o sen lägga mig o kolla på film o sen SOVA :D

imorgon blir det villa-match! (:

men orkar inte blogga mer idag,puss




Grattis martina o william på 12-årsdagen,hoppas ni har haft en underbar dag o även får en underbar kväll!


 


Av cassandra - 13 november 2011 17:38

hej,kollar på "Awkward" o tjockar mig med cola o rallybilar,

kom hem från idrottenshus för nån timme sen,hade inget o göra så jag stack dit o träffa några!

mamma,kristian ,neo  kommer snart hem från törboda,dom har vart där hela förmiddagen o eftermiddagen,

när dom kommer  hoppas jag att dom ska vi lagá mat för är skit hungrig  o sen ska jag ha mini spa

( ansiktsmask,skumbad,fotmassage ) o sen senare ikväll blir det nog film med mamma o kristian!

imorgon blir det villa-match på kvällen o sen vet jag inte mer

skulle ju haft överraskningen för martina,men hon kunde inte så det får bli på tisdag ist! :)

nu kom mamma o dom hem ,men ni får harè så bra,puss (;

     



Av cassandra - 13 november 2011 11:38

hellu,kom precis hem från nova o eliot!

ska snart duscha o sen göra iording mig o sen sticker jag ut o förberäder till överaskning till martina imorgon o sen träffa kompisar! :)

igår va jag o bianca ute o tog lite kort,men dom kommer senare för måste hoppa in i duschen nu,puss




Av cassandra - 12 november 2011 21:40

hej är skit törstig tror fan jag ska dö,har typ druckit 1000 liter vatten men endå är jag törstig,vad ska jag göra? :o

så får väl dricka 10000 liter till då till jag spyr -.-

nu kollar jag på " dumpa honom" o dricker vatten o iskall cola,

det senaste 5 minuterna har jag typ druckit 13 glass med vatten ;ss

vad ska jag göra? heheh ;sss

springer o dricker innan jag dör av törst,hejsvejs!

Av cassandra - 12 november 2011 19:12

hej sitter o kollar på tv !

väntar på att "så mycket bättre" ska börja,tjockar mig med lite godis,

imorgon vet jag inte vad som händer!

underbaraste martina fyller ju år om 4 timmar,45 minuter , (imorgon)

så på måndag kidnappar jag henne,mohahhah :D

ÖÖÖVVEERRRRAASSSKNNNIIINNNGGGGGGG!

hoppas du får en underbar dag imorgon,martina :)

ppppppppppuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssss!

Av cassandra - 12 november 2011 18:59

hej,nu har vi precis käkat! nova ligger brevid mig o kollar på tv o eliot är i sitt rum o kollar på film!

vi va ute en stund förut ,men det va så kallt så vi gick in igen!

nu ska vi kolla på "så mycket bättre" o käka godis,ha en bra lördag ,puss!

Av cassandra - 12 november 2011 14:04

hej,nu sitter jag här hemma o kollar på tv,kom hem fråån bianca nyss!

ska duscha o sen packa,vid 4 åker jag till nova o eliot :d

sover där oxå,för gabi o matthias kommer hem sent inatt,

vet inte vad vi ska göra,hittar väl på något!

men jag bloggar mer ikväll,puuuuuuussssssssssssssssssss!




Av cassandra - 12 november 2011 13:43

 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards